بازی بعدی تیراندازی EA و Battlefield Studios روی سری PS5 و Xbox X | کنسول S با 4 تصویر در ثانیه.

در طی مصاحبه ای در کانال YouTube Tech & Co ، Florian Le Bihan ، طراح گیم پلی ارشد در Battlefield Studios ، توضیح می دهد که چگونه تیم توسعه علیرغم تخریب همزمان محیط ، در کنسول ها و رایانه های شخصی مورد احترام خواهد بود. وی در پاسخ ، گفت که بهینه سازی یکی از مهمترین اولویت های توسعه Battlefield 6 است.
به گفته فلورین ، تیم Battlefield Studios سعی کرد بازی را از نظر بصری چشمگیر کند ، بلکه مدیریت همه سیستم عامل ها از جمله PS5 و Xbox Series X | S .. به همین دلیل ، آنها بر روی بهینه سازی متمرکز شدند ، که منجر به عملکرد تضمین شده 2 تصویر در ثانیه در کنسول ها و حتی فرکانس های تصویر بیشتر در رایانه شخصی شد. همچنین ذکر شده است که در عملکرد ، فرکانس تصویر در PS5 و Xbox X | S را می توان از 5 تصویر فراتر گذاشت.
پس از مصاحبه ، از طراح گیم پلی Battlefield در مورد افزودن کمپین های تاکتیکی در نسخه جدید و چگونگی ایفای هر کلاس نقش مهمی پرسیده شد. وی توضیح داد که تیم توسعه نسخه های قبلی Battlefield را مورد بررسی قرار داده و سعی کرده است یک فرمول واقعاً مؤثر پیدا کند ، به طوری که هر کلاس از ویژگی هایی مانند تخریب استفاده می کند.
او برای هر کلاس مثال زد. به عنوان مثال ، کلاس حمله در خط مقدم است ، دیوارها را می وزد و راه را به دیگران باز می کند. از طرف دیگر ، کلاس پشتیبانی عقب مانده و هم تیمی های خود را بازیابی می کند. مهندس مسئولیت مدیریت وسایل نقلیه را بر عهده دارد و بازسازی شده نیز دشمنان را مشخص می کند و اطلاعات لازم را به تیم می دهد.
Battlefield 6 در 1 اکتبر (1 اکتبر) برای PS5 ، Xbox Series X | منتشر می شود | سیستم عامل های S و PC.