جرک گوستافسون، کارگردان ایندیانا جونز و دایره بزرگ می گوید که با وجود تمام مشکلات فنی، شلاق بازی عملکردی کاملا شبیه سازی شده دارد.
در طول شب گذشته Xbox Developer_Direct، شاهد معرفی ایندیانا جونز بودیم. یکی از ویژگیهای برجسته تریلر رونمایی عنوان، شلاق نمادین شخصیت اصلی بود. شلاق چندین کاربرد در ایندیانا جونز و دایره بزرگ دارد. از مبارزه گرفته تا حل پازل و حرکت در محیط.
به گفته کارگردان بازی، شلاق ایندیانا جونز کاملا شبیه سازی شده است و حسی باورپذیر و واقعی را ارائه می دهد. هدف و استفاده اولیه از این شلاق در ابتدا برای حرکت و کوهنوردی بود، اما سازندگان کاربردهای دیگری را تعریف کردند. برای مثال می توانید از این ابزار در مبارزه، مخفی کاری و حل پازل نیز استفاده کنید.
MachineGames، توسعه دهنده Indiana Jones and the Great Circle، قبلاً اعلام کرده بود که این بازی در درجه اول به صورت اول شخص اجرا می شود. البته در هنگام کات سین و صعود، نمای دوربین به سوم شخص تغییر می کند. همچنین می دانیم که تروی بیکر صدای شخصیت اصلی بازی است.
Indiana Jones and the Great Circle برای عرضه در سال 2024 برای Xbox Series X، S و PC برنامه ریزی شده است.
آیا مشتاقانه منتظر کشف این بازی هستید؟