کارمند سابق بتسدا در مصاحبه خود گفت که کارگردان بازی Starfield تاد هاوارد عدد 100 را برای تعداد سیستم هایی که از ناکجاآباد آمده اند اعلام کرده است.
با بیش از 1000 سیاره برای اکتشاف، استارفیلد هیچ مکان کمی برای بازدید ندارد. اما این بازی همچنین با انتقاداتی روبرو شده است که بیشتر سیارات متروک هستند و بتسدا باید به جای تلاش برای ضربه زدن به تعداد زیاد، روی ایجاد مکانهای دستی بیشتر تمرکز میکرد.
اکنون، بروس نسمیت، کارمند سابق بتسدا که روی بازی کار میکرد، در مصاحبهای با MinnMax، کمی در مورد چالش صحبت کرد.
کارگردان بازی تاد هاوارد تقریباً از هیچ تعداد سیستمها را 100 عدد اعلام کرد، اما هر چه جلوتر میرفتیم، بیشتر احساس میکردیم، خوب، همه اکشنهای اصلی در این دو سیستم انجام میشود و بقیه فضای باز است، اما مردم بازی های بزرگ ما را دوست دارند. آنها عاشق این فضای باز برای کاوش هستند، پس بیایید جلو برویم و آن را به آنها بدهیم.
این واقعیت که بازیکنان دنیای بزرگ را دوست دارند یک چیز است، اما اغلب به قیمت از بین بردن دنیای بازی تمام می شود.بسیاری از بازی های جهان باز مجبور به مقابله با این انتقادات شده اند، به همین دلیل است که یوبی سافت منطقه بازی Assassin’s Creed Mirage را کاهش داده است. ، مثلا.
نسمیت میگوید این تعادل دشواری است و شما همیشه باید در طول توسعه بین این دو یکی را انتخاب کنید.
من فکر می کنم برخی از عناصر کاوش به سطح کیفیتی که می توانستند نرسیدند، زیرا تصمیم گرفتند انتخاب های دیگری داشته باشند. و هرگز مرا اشتباه نگیرید. در هر استودیوی بازی سازی روی کره زمین، آنها از عواقب انتخاب هایی که می کنند آگاه هستند. آنها می دانند که بازیکنان از چه چیزی شاکی هستند. اما در این مسیر باید انتخاب های سختی داشته باشید.