کری پاتل، کارگردان بازی که به خود اعتراف کرده بود، در آخرین قسمت پادکست Dropped Frames که توسط itmeJP و CohhCarnage میزبانی شده بود ظاهر شد تا در مورد ARPG آینده صحبت کند.
ابتدا، او تأیید کرد که Obsidian Entertainment نه تنها از بازخوردهای مربوط به کمپین نمایش داده شده در ماه گذشته آگاه بود، بلکه از قبل برنامهریزی کرد تا بازی را بر اساس بازخوردها بهبود بخشد و آن را تأثیرگذارتر کند.
در حالی که بازی هنوز در حال توسعه است، اطلاعات بیشتری در مورد Avowed به اشتراک می گذاریم. یکی از چیزهای دلگرم کننده این است که طرفداران برخی از چیزهایی را که ما فعالانه روی آنها کار می کنیم را می فهمند و دوست دارند. مانند اینکه چگونه حملات دشمن می تواند بر بازیکنان تأثیر بگذارد (مانند هل دادن، ناک داون شدن و غیره). بله، چیزی که دیدید هفته ها از نسخه فعلی عقب تر است. به ما اعتماد کنید؛ ما به خوبی روی بازی کار می کنیم.
پاتل همچنین تأیید کرد که انتخابهای پسزمینهای که در حین خلق شخصیتها انجام میشود، روی گزینههای دیالوگ خاصی که در دسترس بازیکنان است، تأثیر میگذارد.
تصمیماتی وجود دارد که می توانید در ابتدا درباره شخصیت خود بگیرید. این تصمیمات اثرات مکانیکی و همچنین اثرات نقش آفرینی خواهند داشت. نکته ای که احتمالا در ویدیو متوجه شده اید این است که وقتی بازیکن در پایان ماموریت با Nauki صحبت می کند، گزینه ای با یک آیکون خاص در کنار آن وجود دارد و به پس زمینه شما برمی گردد. این به این معنی است که از آنجایی که شما یک پسزمینه مشخص را در شروع خلق شخصیت انتخاب میکنید، فرض میکنیم که شما تواناییها، تجربیات و عناصر دیگری دارید که تعیین میکنند در آن زمان چه چیزی میتوانید بگویید.
پاتل در طی مصاحبه خود اطلاعات بیشتری در مورد این بازی به اشتراک گذاشت:
- Obsidian از بازخوردهای مربوط به سیستم مبارزات بازی آگاه است و فعالانه روی آن کار می کند
- تریلر نمایش داده شده در ماه گذشته هفته ها از نسخه فعلی عقب تر است.
- بازیکنان به طور همزمان در یک داستان عمیق سیاسی ریشه دار و یک داستان متافیزیکی در مورد خدایان و ارواح غوطه ور خواهند شد.
- یک سیستم بدون کلاس در بازی وجود دارد، اما درخت مهارت به بازیکنان این امکان را می دهد که در صورت تمایل، کهن الگوها را مشخص کنند.
- حملات دشمن می تواند بر بازیکن تأثیر بگذارد (مانند هل دادن، کوبیدن و غیره)
- در حال حاضر، ما در مورد حالت New Game Plus صحبت نمی کنیم
- تصمیمات خاصی در حین خلق شخصیت تاثیرات مکانیکی و نقش آفرینی خواهند داشت
- وسعت بازی شبیه به The Outer Worlds است
- سطح سختی بازی مشابه عناوین قبلی است
- ایده کلی این است که آنها نمی خواهند بازیکنان را به سمت تصمیم گیری بد سوق دهند. در عوض، آنها می خواهند مجموعه ای سرگرم کننده از گزینه ها را به بازیکن ارائه دهند.
- در مورد باس فایت ها، ایده این است که Obsidian دشمنان مختلفی را ارائه کند که بازیکنان را به چالش بکشد و آنها را از تکیه بر یک سبک بازی باز دارد.
- این عنوان دارای چرخه روز/شب است، اما تاثیری در گیم پلی بازی نخواهد داشت
- سیستم ارتقاء سلاح نیز وجود دارد
- بازی هیچ مینی گیم ندارد
- توانایی بالا رفتن وجود ندارد، اگرچه تجهیزات خاص و مهارت های رزمی بر نوع حرکات شما تأثیر می گذارد.
- سحر و جادو به عصا محدود نخواهد شد. گیمبال ها نیز یک گزینه هستند
- همراهان نیز مهارت Aowed Tree را دارند، اگرچه محدودتر است.
Avowed در پاییز 2024 برای PC و Xbox Series S|X منتشر خواهد شد. طبق آخرین شایعات، مایکروسافت ممکن است در آستانه تبدیل شدن به یک ناشر شخص ثالث باشد و اگر اینطور باشد، عنوان ARPG آینده Obsidian ممکن است برای کنسول های دیگر نیز عرضه شود.
نظرت راجع به آن چیست؟ لطفا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید.
منبع: Wccftech