سونی یکی از نوآورانه ترین شرکت های جهان در زمینه صوتی و تصویری است. این شرکت اخیراً حق ثبت اختراع را ثبت کرده است که به بازیکنان این فرصت را می دهد تا به سرعت بخشی از گیم پلی را کشف کنند یا نسخه های کوتاه را برای بازی بسازند.

نسخه بازی نسخه ی نمایشی همیشه راهی ایمن برای توسعه دهندگان و بازیکنان برای دیدن نظرات منفی و مثبت و بازیکنانی که از وضعیت بازی آگاه هستند ، بوده است. اما پیچیدگی های رو به رشد صنعت فناوری اطلاعات باعث شده است که استودیوهای سازنده از نسخه ی نمایشی برای عناوین خود استفاده کنند. اما اکنون اختراع جدید سونی این مشکلات را برطرف می کند.
به تازگی ، این شرکت ایده یک سیستم کامل را برای ساده کردن روند ایجاد نسخه تست بازی توسط توسعه دهندگان معرفی کرده است. این سیستم قادر است کار مورد نظر را به سرعت و به راحتی انجام دهد تا بازیکنان بتوانند بازی های گیم پلی خاص را امتحان کنند.

در این سیستم ، توسعه دهندگان می توانند عناصر و مؤلفه های یکسانی از بازی اصلی مانند گیم پلی ، مأموریت ، مراحل و شخصیت ها را در اسرع وقت و بدون نیاز به هزینه خاصی ارائه دهند تا بازیکنان بتوانند آن را در جریان ابر یا ابر احساس کنند.
در این سیستم ، راه حلی برای تهیه یک یا چند نسخه آزمایشی از بازی در قالب “فعالیت ها” تهیه شده است. با این وجود ، این سیستم یک پرونده آزمایشی ایجاد می کند که توسعه دهنده می تواند یک یا چند قسمت از بازی اصلی را به شکل یک نسخه تست ارائه دهد.
این اختراع جدید سونی می تواند بسیاری از توسعه دهندگان اصلی بازی و حتی بازیکنان را به ایجاد نسخه های تظاهرات برای جذب مخاطبان بیشتر تشویق کند. سیستم ، “روش بازی ویدیویی” ، به جای ایجاد یک ساختار تظاهرات مجزا ، از یک گیم پلی برای نسخه های آزمایشی با استفاده از همان عناصر بازی اصلی استفاده می کند.

توسعه دهندگان همچنین می توانند یکی از فعالیت های موجود را در نسخه تظاهرات انتخاب کنند. هدف سونی تسهیل تولید بازی های تظاهرات است که اکنون به زمان و منابع زیادی نیاز دارند. از آنجا که این مشکل مدت طولانی است که از توسعه دهندگان از ساخت نسخه ی نمایشی جلوگیری می کند. بنابراین ، شرکت های دارای این سیستم جدید می توانند راهی سریع برای به دست آوردن مخاطب پیدا کنند.
بخش جذاب این اختراع این است که عملکردی نیز وجود دارد که بازیکنان نسخه های آزمایشی بازی های خود را (با استفاده از عناصر مستقل در بازی) بسازند و آنها را به اشتراک بگذارند. با این حال ، این اختراع برای جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی (مانند محدودیت در تعداد نسخه های نمایشی سازنده ، تحمیل محدودیت های زمانی و موارد دیگر) به اقدامات حفاظت بیشماری نیاز دارد.