در یک کشف جدید، طرفداران دریافتند که Rockstar Games اکنون برای کمپین تبلیغاتی خود به یک “هنرمند متخصص اسکرین شات” نیاز دارد.
این تبلیغ که در وب سایت این شرکت قابل مشاهده است، در مورد نیاز Rockstar به یک متخصص صحبت می کند که بتواند از گیم پلی GTA 6 برای کمپین های بازاریابی فیلم بگیرد و احتمالاً از آن در خود بازی استفاده کند.
نکته قابل توجه دیگری که در این تبلیغ به چشم می خورد این است که به صراحت نیاز به شخصی را ذکر می کند که بتواند در اسرع وقت کار روی یک بازی در حال توسعه را آغاز کند. به احتمال زیاد، منظور از بازی در حال توسعه، GTA 6 است که اخیرا شایعه شده بود با تاخیر عرضه خواهد شد.
Rockstar سابقه بسیار خوبی در زمینه بازاریابی و تبلیغات بصری برای بازی های خود دارد و استخدام هنرمندی متخصص در جلوه های بصری بازی نشان می دهد که کمپین تبلیغاتی GTA 6 در نزدیکی راه است. توسعه دهنده، نه تنها برای Grand Theft Auto، بلکه برای دیگر فرنچایزهای نمادین مانند Red Dead Redemption و Max Payne، توانسته است در طول دهه ها به لطف کمپین های بازاریابی مختلف، نامی برای خود دست و پا کند.
از تریلرها گرفته تا تیزرهای تبلیغاتی تا رونمایی های جهانی، این استودیو هرگز در ایجاد هیجان در بین طرفداران و تضمین موفقیت عناوین خود کوتاهی نکرده است. همین موضوع در مورد GTA 6 نیز صدق می کند که بدون شک بزرگترین عنوان عرضه شده در تاریخ صنعت بازی های ویدیویی خواهد بود.