یکی از بنیانگذاران تیم مایکروسافت Xbox در مورد استراتژی جدید همه کاره شرکت ابراز تردید کرد و گفت که قسمت Xbox Material در واقع “مرده” است.

مایکروسافت در این ماه با اعلام مشارکت های جدید با چندین شرکت تجهیزات مانند Rog Xbox Ally ، نسخه Xbox از Meta Quest 3S و توافق چند سال با AMD ، بسیاری از مواد Xbox را در شک ایجاد کرده است. در این میان ، دستگاه قابل حمل Rog Xbox Ally توجه بیشتری نسبت به سایرین جلب کرده است ، زیرا این یک سیستم عامل ویندوز است که حتی می تواند بازی های خریداری شده در فروشگاه ها مانند Steam را انجام دهد ، نشانه روشنی از Xbox ممکن است.
این دستگاه موضوع اصلی آخرین ویدیوی لورا فاریر است ، یکی از اولین کارمندان Microsoft Game Studios برای تجزیه و تحلیل مشکلات صنعت بازی در YouTube. این فرآیند که در طولانی مدت خود در مایکروسافت تولید کننده Gears of War بود و تیم Xbox Advanced Technology را مدیریت کرد ، مدیر عامل WB Games Seattle سپس Epic Games Seattle پس از ترک شرکت در اواخر دهه 1980 بود.
در این ویدیو ، Frenme با آینده برند Xbox به عنوان بخشی از استراتژی جدید مایکروسافت با نام “Xbox Anywhere” سروکار دارد. سیاستی که هدف اصلی آن ضرب بازی ها است. وی همچنین ابراز می کند که این مسیر می تواند شروع “پیشروی مترقی” بازار مواد مایکروسافت باشد. Gribent در این ویدئو می گوید:
پیام Xbox به هر حال فقط یک جنبش تبلیغاتی غیرقانونی است و من فکر می کنم که Aly Rog Xbox ، که در اصل تنها یکی از لپ تاپ های ایسوس با نام تجاری جدید است ، جذابیتی برای مصرف کننده ندارد. بدیهی است که به عنوان یکی از بنیانگذاران تیم Xbox ، من از وضعیت فعلی راضی نیستم. من دوست ندارم ببینم که ارزشی که سالها برای ساخت آن سخت کار کردم ناپدید شده است. به نظر من ، به نظر می رسد که Xbox دیگر آماده ساخت تجهیزات یا اساساً قادر به ارائه تجهیزات جدید نیست. بنابراین این همکاری با ROG یک علامت خروج آهسته از بازار مواد است. صادقانه بگویم ، من فکر می کنم تجهیزات Xbox مرده است. به نظر می رسد برنامه آنها فقط برای راهنمایی همه به سمت بازی بازی ها است. و باید گفت که پاس بازی از ارزش زیادی برخوردار است. این ممکن است به همین دلیل باشد که آنها تصمیم گرفتند قیمت 2 دلار برای دنیای خارجی تعیین کنند … و این روش می تواند کار کند.
او در ادامه گفت
Xbox مجموعه ای عمیق از بازی ها دارد. Remik Oblivion بدون شک موفقیت بزرگی بود و آنها می توانند این پروژه ها را به شرکت و چگونگی ساخت بازی هایی که Xbox یک بار می دانستند تبدیل کنند. اما برنامه بلند مدت چیست؟ بازی های موفق آینده کجا هستند؟ چه چیزی باعث می شود افراد 5 سال دیگر برای Xbox مهمتر شوند؟ من از دیدن انقلاب ساعت کار در شوکیس خوشحال شدم ، اما آیا این فقط بازی کافی است؟ آیا چیزهای بیشتری برای آمدن وجود دارد؟ سال آینده بیست و پنجمین سالگرد Xbox است و مطمئناً آنها برنامه های خوبی برای جشن گرفتن این فرصت خواهند داشت. شاید سال آینده سالی باشد که همه چیز واضح خواهد بود و زیبایی این تصمیمات دیده می شود. باید صبر کنیم و ببینیم.

در همین حال ، مایکروسافت به طور فزاینده ای به سیاست های چند چینی روی می آورد و بسیاری از اولین بازی های خود را برای افراد به طور همزمان یا در نزدیکی نسخه Xbox برای PS5 منتشر می کند. با این حال ، این شرکت هنوز مصمم است که کنسول نسل بعدی را برای جایگزینی Xbox Series X و S. Futures راه اندازی کند ، دستگاه های Xbox احتمالاً همان مسیر Ally Rog Xbox را دنبال می کنند ، زیرا رئیس بخش Xbox ، Sarah Bond ، اخیراً گفت که مایکروسافت بخش بازی را با تیم ویندوز “با ویندوز تبدیل می کند تا ویندوز را به” بازی شماره یک “تبدیل کند. گفت
چشم انداز ما در Xbox این است که می توانید با هر کسی که می خواهید و هر آنچه را دوست دارید بازی کنید. به همین دلیل ما در نسل بعدی تجهیزات از جمله کنسول ها ، دستگاه های قابل حمل ، رایانه ها ، ابرها و لوازم جانبی سرمایه گذاری کرده ایم.