سونی به همکاری با یوفا به عنوان حامی لیگ قهرمانان اروپا (UCL) برای فصل های آینده ادامه خواهد داد.
پلی استیشن نقش خود را به عنوان حامی UCL برای چرخه اقتصادی بعدی که شامل فصل های 2024-25، 2025-26 و 2026-27 می شود، حفظ خواهد کرد.
لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده با تیم های بیشتر و مسابقات بیشتری همراه با تغییراتی در فرمت مسابقات برگزار می شود. این قرارداد همچنین شامل سوپر جام یوفا، لیگ جوانان یوفا و لیگ قهرمانان فوتسال یوفا می شود.
پلی استیشن همچنان به عنوان حامی عنوان جوایز Player of the Match و همچنین UCL Fantasy Football و eSports League eChampions عمل خواهد کرد. همچنین جایگاه برند را در سراسر تبلیغات اطراف، مصاحبه های رسانه ای و پشتیبانی پخش حفظ می کند.
علاوه بر این، سونی به ارائه فرصتهای انحصاری فعالسازی در محل در رویدادهایی مانند جشنواره قهرمانان یوفا قبل از فینال UCL ادامه خواهد داد. این به زنان نیز مربوط می شود.
در مجموع، سونی و یوفا 27 سال است که با یکدیگر شریک هستند. پلی استیشن به لیست برندهایی پیوست که به عنوان حامیان انحصاری UCL برای سه کمپین بعدی ثبت نام کرده اند که شامل Heineken، Lay's، FedEx و Mastercard نیز می شود.
آخرین قرارداد بین سونی و یوفا در جولای 2021 فاش شد و تا سال 2024 را پوشش می دهد. گلوبال دیتا ارزش این تراکنش را 180 میلیون دلار در سه چهارم تخمین زده است.
لیگ قهرمانان اروپا از فصل 2024-2025 فرمت تک لیگ جدیدی را اتخاذ خواهد کرد و این رقابت ها از 32 تیم به 36 تیم افزایش می یابد و به جای 125 مسابقه، شامل 189 مسابقه می شود.