از مقایسه ایندیانا جونز با Uncharted و Tomb Raider خودداری کنید!

نقاط قوت
- ایندیانا جونز و دایره بزرگ اخیرا با دیدگاه گیم پلی اول شخص معرفی شد.
- توسعه دهندگان می گویند این انتخاب برای کمک به ایندیانا جونز از دیگر عناوین اکشن ماجراجویی انجام شده است.
- علاوه بر این، زاویه دوربین اول شخص بخشی از DNA MachineGames است و منجر به توسعه کارآمدتر می شود.
پس از سالها انتظار، سرانجام ایندیانا جونز و حلقه بزرگ در جریان رویداد Xbox Developer Direct 2024 معرفی شد و تریلر گیمپلی آن به نقطه برجسته این سری تبدیل شد.
در حالی که بسیاری انتظار داشتند ایندیانا جونز و دایره بزرگ یک بازی سوم شخص باشد، Machine Games تایید کرده است که آخرین ماجراجویی ایندیانا بطور کلی برای متمایز شدن از دیگر عناوین اکشن ماجراجویی مانند Uncharted و Tomb Raider بر دیدگاه اول شخص تمرکز خواهد کرد.
چرا این مهم است: Machine Games تخصص خاصی در طراحی و توسعه عناوین اول شخص دارد. بازیهایی مانند Wolfenstein و ریمسترهای اخیر Quake، تخصص استودیو را به نمایش میگذارند و منجر به این انتخاب توسط تیم سازنده میشوند.
این بازی از دیگر عناوین اکشن ماجراجویی متمایز است و دیدگاه اول شخص آن را تبدیل به یک تجربه منحصر به فرد می کند که در هیچ جای دیگری نخواهید یافت.
با این حال، Machine Games نمیخواست بازیکنان را کاملاً از دیدگاه سوم شخص محروم کند. بنابراین، بازی یک جریان روان بین گیم پلی اول شخص و ناوبری سوم شخص ارائه می دهد. لحظات سوم شخص نیز در طول کات سین ها و لحظات خاص دیده می شود و محصول نهایی ترکیبی از هر دو را در طول تجربه ارائه می دهد.
اگرچه سازنده نام خاصی را ذکر نکرده است، اما Tomb Raider و Uncharted نام های واضحی هستند که با ایندیانا جونز مقایسه می شوند. بسیاری انتظار داشتند که Indiana Jones and the Great Circle نسخه ماشین گیمز از فرمول Uncharted باشد.
با این حال، به نظر می رسد که تیم مسیر متفاوتی را در پیش گرفته است و بیشتر از بازی های آنچارتد از فیلم های ایندیانا جونز الهام گرفته است. علاوه بر این، علاوه بر عمل، روی عنصر کشف و حل معما نیز تمرکز زیادی دارد.
نظرت راجع به آن چیست؟ لطفا در قسمت نظرات زیر به ما اطلاع دهید.
