Resident Evil Requiem بازیکنان را به Ton City می برد و بازگشت به ریشه ها است. تهیه کننده این سریال در نظر دارد که این بسیار کاربردی و مناسب است

Capcom اطلاعات بیشتری در مورد Resident Evil Requiem در پروژکتورهای اخیر Shukis منتشر کرده است. اگرچه دوره گیم پلی بسیار کوتاه بوده است ، اما اطلاعات جدیدی در مورد محیط و مفاهیم بازی منتشر شده است. در مصاحبه با وبلاگ پلی استیشن ، تهیه کننده بازی های Masato Cumazawa ، در پسوند “Requiem” و معنی آن در داستان:
عنوان بازی دارای پوشک های متفاوتی است. یک لفاظی برای شخصیت اصلی ، گریس اشرف ، که همیشه مادرش را بعد از هشت سال نرم می کند ، و همچنین یک لفاظی برای همه افرادی که در حادثه شهر وخیم گرفته شده اند. اما پس از اتمام بازی ، معنی بیشتری از این نام پیدا خواهید کرد.
علاوه بر این ، کارگردان بازی ، Kushi Nakanishi ، این عنوان را “یک لفاظی برای کسانی که قبلاً بودند” خواند ، که می تواند به بازگشت شخصیت های آشنا مراجعه کند. اما چرا به شهر Ton City برمی گردد؟ کامازاوا توضیح می دهد:
در عناوین اخیر مانند Resident Evil 7 و Resident Evil Village ، وی روی خانواده زمستان ها و وقایع پیرامون خود متمرکز شد. اما با Resident Evil Requiem ، ما می خواستیم به داستان اصلی برگردیم که ریشه آن در فعالیت های مخفی شهر و چتر است. به مناسبت سی امین سالگرد این سریال ، تار سیتی بهترین انتخاب ممکن برای داستان است.
از آنجا که تخریب شهر بسیاری از قسمت های بعدی این سریال را الهام بخش کرده است ، بازگشت به آنجا بسیار قابل توجه است.
Resident Evil Requiem در اول فوریه (1 مارس) برای سری X / S ، PS5 و PC منتشر می شود.