هیدو کوجیما تأیید کرد که قبل از انتشار Death Stranding 2 ، او شروع به کار روی پروژه بعدی خود کرد ، حتی اگر تیم هنوز وارد مرحله استراحت نشده باشد.

در حالی که اعضای استودیوهای Kojima Productions پس از انتشار Death Stranding 2: در ساحل در تاریخ 6 ژوئن ، برای مدت معینی وارد می شوند ، هیدو کوجیما ، مدیر آثار ، اعلام کرد که روند توسعه پروژه بعدی وی از قبل آغاز شده است. در آخرین قسمت از برنامه رادیویی خود ، کوجیما گفت:
در حال حاضر ، فعالیت پروژه بعدی آغاز شده است. من این کار را به تنهایی انجام می دهم. اعضای دیگر تیم به طور کلی با برنامه پروژه در این مرحله موافق نیستند و واکنش نشان می دهد: “ما فکر کردیم که شما استراحت می کنید ، اما اکنون شما در مورد پروژه بعدی صحبت می کنید.”
کوجیما همچنین اعلام کرد که پس از پایان استراحت تیم ، حمایت از Death Stranding 2: در ساحل به لطف به روزرسانی های پس از لایحه ادامه خواهد یافت. به گفته وی ، تولید کنندگان مدل های سه بعدی نیز از سر گرفته می شوند ، زیرا ساخت کتاب هنری بازی نیاز به تعمیرات اساسی شخصیت ها ، باس ، سلاح و سایر عناصر هنری دارد.
با این حال ، وی تأکید کرد که در حال حاضر هیچ برنامه ای برای انتشار محتوای قابل بارگیری (DLC) وجود ندارد. کوجیما در این رابطه گفت.
هیچ برنامه ای برای محتوای قابل بارگیری وجود ندارد. به نظر می رسد چنین فرآیندی دیگر گسترده نیست. پیش از این ، اضافه کردن محتوای جدید پس از انتشار بازی معمول بود ، اما اکنون ممکن است اوضاع متفاوت باشد. پس از انتشار در پایان ماه ژوئن ، ما در صورت بروز اشکالات فنی آنها را تعمیر خواهیم کرد. ما به بهبود کیفیت بازی ادامه خواهیم داد و حتی می توانیم محتوایی را تولید کنیم که در نسخه اول وجود نداشته باشد. در حال حاضر ، من نمی توانم چیزی را به طور قطعی اعلام کنم.
Death Stranding 2: در ساحل منحصراً برای کنسول PS5 منتشر می شود ، اما بسته به تاریخ استودیو ، می توان نسخه PC را منتشر کرد. پس از اتمام این پروژه ، Kojima Productions با دو پروژه دیگر با عناوین OD و Physint کار می کند.