ما اطلاعات جدیدی در مورد کنترل چند نفره اسپین آف دریافت کرده ایم.
نقاط قوت
- کنترل اسپین آف توسط Remedy Entertainment توسعه یافته است.
- این عنوان یک تغییر رویکرد برای Remedy Entertainment است. زیرا یک محصول چند نفره خواهد بود.
- ما یک لیست شغلی برای بازی کشف کردیم که نشان می دهد توسعه دهنده روی دوربین اول شخص تمرکز می کند.
Remedy Entertainment اخیراً با Alan Wake 2 که 1.3 میلیون نسخه فروخت، مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. این موفقیت استودیو را به سرمایه گذاری بیشتر در پروژه های آینده، از جمله فرنچایزهایی مانند کنترل، امیدوار می کند.
توسعه دهنده در حال حاضر روی Control 2 و یک اسپین آف چند نفره بر اساس این IP کار می کند. پروژه مورد بحث که Condor نام دارد به عنوان یک محصول خدمات محور توصیف می شود که آن را کاملاً متفاوت از نسخه های معمولی استودیو می کند.
ما یک آگهی شغلی جدید برای Codename Condor مشاهده کرده ایم که لایه دیگری از رمز و راز را به اسپین آف اضافه می کند. سازنده با استناد به دوربین اول شخص عنوان به دنبال یک انیماتور ارشد گیم پلی است.
با توجه به اینکه توسعهدهنده در حال حاضر روی پروژههای مختلف کار میکند، پست کاری Codename Condor توجه ما را برانگیخت. از جمله امکانات مورد نیاز در برنامه نویس جدید می توان به انیمیشن های اول شخص اشاره کرد.
چیزی که این نیاز شغلی را جالب می کند، عدم اشاره به گیم پلی سوم شخص است.
این می تواند به این معنی باشد که اسپین آف Remedy Entertainment برخلاف Control، یک تیراندازی اول شخص خواهد بود. ژانر تیراندازی اول شخص یکی از محبوب ترین ها برای عناوین آنلاین بوده است و احتمالاً همین باعث این تغییر شده است.
پیش از این، تیم تجربه توسعه محصول اول شخص را با کار بر روی CrossfireX به دست آورد. این استودیو مسئولیت کمپین تک نفره بازی را بر عهده داشت که دارای گیم پلی تیراندازی اول شخص بر اساس موتور اختصاصی Northlight بود.
در حالی که Remedy Entertainment در حال حاضر روی عناوین مختلف سوم شخص کار می کند، یک پروژه اول شخص می تواند به تیم اجازه دهد تا از نقاط قوت فنی و روایی خود به روش های جدید و منحصر به فرد استفاده کند.
با این حال، همچنین ممکن است که Codename Condor ترکیبی از گیم پلی اول شخص و سوم شخص را ارائه دهد.
بازار تیراندازی اول شخص می تواند برای بسیاری از تیم ها ترسناک باشد. اما Remedy Entertainment با دیگر استودیوها متفاوت بود.
اگرچه کار او در CrossfireX بهترین نتیجه ممکن را ارائه نکرد، تلاش دیگری برای گیم پلی اول شخص راه را برای بازگشت هموار می کند. بنابراین امیدواریم به زودی اطلاعات بیشتری در مورد این اسپین آف داشته باشیم.
نظرت راجع به آن چیست؟ لطفا در قسمت نظرات سایت به ما اطلاع دهید.