در پلی استیشن 4 استاندارد خبری از گزینه های گرافیکی نیست و شاهد اجرای بازی با وضوح 1080p و نرخ فریم 30 هستیم اما در پلی استیشن 4 پرو حالت Favor Performance بازی را با وضوح 1080p تا 1656p و نرخ فریم رایگان اجرا می کند. . حالت Favor Quality همچنین وضوح 1440-1656p و نرخ فریم 30 را در این کنسول هدف قرار می دهد.
God of War Ragnarok به زودی برای دارندگان پلی استیشن عرضه می شود، اما مطمئناً برخی از این افراد می خواهند از خروجی گرافیکی و بصری بازی در سه کنسول مقصد مطلع شوند. خبر خوب این است که بازی بر روی تمامی کنسول ها بی نقص کار می کند و از قابلیت های آن ها بهره می برد. عملکرد و خروجی بصری در PS5 بی عیب و نقص است، در حالی که در PS4 پایه شاهد خروجی استاندارد و قابل پیش بینی هستیم.
در این ویدئو، بازی مورد انتظار God of War Ragnarok بر روی سه کنسول هدف PS4 Pro، PS4 و PS5 مورد مقایسه و تحلیل قرار گرفته است.
ویدیوی مقایسه کیفیت بصری God of War Ragnarok در سه کنسول مقصد را در زیر مشاهده می کنید:
در کنسول PS5، بازی شامل دو گزینه بصری است. در حالت Favor Performance، بازی با رزولوشن متغیر و پویا 1440 تا 2160p و نرخ فریم 60 اجرا می شود. با فعال کردن گزینه High Frame Rate، وضوح تصویر به 1440p ثابت کاهش می یابد تا نرخ فریم پایدارتری مشاهده شود. . در حالت Favor Quality، کنسول PS5 God of War Ragnarok را با وضوح 2160p یا وضوح 4K اصلی اجرا میکند، اما نرخ فریم به 30 فریم در ثانیه کاهش مییابد. فعال کردن گزینه High Frame Rate در این حالت رزولوشن را به 1800p کاهش می دهد تا نرخ هدف 40 را مشاهده کنید. علاوه بر این، اگر تلویزیون یا مانیتوری با این قابلیت دارید، بازی از VRR پشتیبانی می کند.
God of War Ragnarok در تاریخ 18 نوامبر سال جاری برای PS4 و PS5 عرضه خواهد شد.