Hidaki Kamya ، بنیانگذار سابق Platinumgames و کارگردان عناوینی مانند Bayonetta ، Devil May Cry ، اعلام کرد که هنوز هم می خواهد یک بازی لغو شده از Scalebound ایجاد کند.

مدیر سابق حق رای دادن مانند Bayonetta ، Devil May Cry و Okami بیش از یک سال پیش Turntables را ترک کردند و هم اکنون در استودیوی تازه تاسیس خود ، Cloors در حال کار بر روی دنباله جدید اوکامی است. اکنون ، طبق توییت اخیر ، به نظر نمی رسد که استودیو مقیاس فراموش شده را فراموش کرده است.
ScaleBound یک عنوان نقش بازیگری بود که در طول سال 2 توسط Platinumgames ساخته شد و به کارگردانی کامیا ساخته شد و قرار بود در سال 2008 توسط مایکروسافت برای رایانه های شخصی و Xboxes منتشر شود. متأسفانه ، با این حال ، مایکروسافت اعلام کرد که حدود یک سال قبل از انتشار این پروژه را لغو کرده است و پرونده برای همیشه بسته شد.
توییت جدید کامیا و سایر کارمندان را در پشت مربی نشان می دهد و فیلم های گیم پلی قدیمی را از Scalebound به نمایش می گذارند. توییت در توضیحات نوشته شده است:
ما در اطراف آقای کامیا شاهد خوشبختی ویژه ای بودیم. او خاطرات خود را از توسعه مقیاس به یاد آورد. این عنوان هرگز منتشر نشده است ، اما همیشه به آن افتخار می کند.

در این ویدئو ، کامیا به همکارانش توضیح می دهد که شخصیت اصلی Scalebound ، اگرچه او در دنیای خارق العاده ، تلفن های همراه و هدفون قرار دارد. در حال حاضر ، یکی از شرکا این شخصیت اصلی را با شخصیت های انیمه و مانگای جنسیتی Isekai مقایسه می کند ، که کامیا به او پاسخ می دهد:
اره ، دقیقاً این روند رسانه امروز است. دوست دارم دوباره شروع کنم.
باید بدانید که ژانر Iskai ، انیمه ژاپنی و کمیک ها نامیده می شوند که در آن شخصیت اصلی به طور مستقیم یا بعد از مرگ و با کمک تناسخ ، از دنیای معمولی به دنیای خارق العاده منتقل می شود.
جالب اینجاست که پس از انتشار توییت توسط استودیوی کلوپ ها ، کامیا نوشت:
بیایید این کار را انجام دهیم ، فیل!
بدیهی است که کامیا کسی نیست جز فیل اسپنسر ، مدیرعامل Xbox. کامیا در مصاحبه ای با VGC ، با روشی مشابه گفت: “فیل ، بیایید این کار را انجام دهیم. این یک شوخی نیست ، من کاملاً جدی هستم.”
متأسفانه ، در سپتامبر همان سال ، فیل اسپنسر در مصاحبه ای با بازی Watch گفت: “هیچ چیز در مقیاس برای گفتن وجود ندارد”.