Ubisoft رسما تایید کرد که نقشه Assassin's Creed Shadows تقریباً به همان اندازه مصر خواهد بود که در Origins در سال 2017 دیدیم، اولین قسمت از این فرنچایز بود که دارای یک نقشه توسعه یافته بود و جایگزین ساختار جهانی باز شده از سری RPG شد.

در مصاحبه ای با IGN، تایید شد که نقشه AC Shadows کوچکتر از نقشه های Odyssey و Valhala خواهد بود و تقریباً به اندازه مصر از Assassin's Creed Origins خواهد بود. Assassin's Creed Mirage سال گذشته به دلیل بازگشت به ریشه های سریال و ارائه یک نقشه متراکم تر مورد ستایش قرار گرفت. بازیکنان می توانند در زمان کمتر و بدون دردسر به 100% برسند.
به نظر می رسد که یوبی سافت این بار ترجیح داده به نقشه های کوچکتر بازگردد، نقشه هایی که برای اکثریت طرفداران فرنچایز Assassin's Creed جذاب خواهد بود. کارگردان خلاق بازی، جاناتان دومونت، در مصاحبه با IGN گفت:
این دقیقاً همان کاری است که ما در آخرین Assassin's Creed انجام دادیم. از نظر مقیاس، شاید بتوان آن را با یک نقشه کمی بزرگتر از Assassin's Creed Origins مقایسه کرد. ما می خواستیم مقیاسی نزدیک به واقعیت داشته باشیم. از آنجایی که قلعه ها فضای زیادی را اشغال می کردند و ما واقعاً می خواستیم کوه ها مانند کوه های واقعی به نظر برسند، به همین دلیل است که محیط بازی را گسترش دادیم، اما می توانم بگویم که به اندازه Origins است.
نقشه مصر در Assassin's Creed Origins همچنان گسترده است. نقشه هنوز هم زیبا و کمتر از Valhalla پر از فعالیت است. Valhalla ثابت کرده است که جاه طلبانه ترین نسخه AC است و اگر می خواهید تمام فعالیت های آن را کامل کنید، باید تقریباً 200 ساعت زمان بگذارید.
بازی Assassin's Creed Shadows در ژاپن فئودالی می گذرد و دارای دو شخصیت قابل بازی، شینوبی و سامورایی است. تمامی اطلاعات تکمیلی بازی را می توانید از این آدرس بخوانید.