یک مد FSR 3 نشان می دهد که می تواند نرخ فریم The Witcher 3 و Starfield را دو برابر کند.

استفاده از ویژگی هایی مانند DLSS انویدیا و FSR AMD به گیمرها این امکان را می دهد که بازی ها را با نرخ فریم بالا بدون از دست دادن کیفیت بصری تجربه کنند. اگرچه عملکرد FSR 3 به طور رسمی در چند بازی از جمله Forspoken پشتیبانی میشود، اما طراحان مد متوجه شدهاند که چگونه Frame Generation را در بازیهایی که گزینه DLSS 3 را ارائه میدهند، معرفی کنند.
مد FSR 3 اخیرا بر روی عناوین Starfield و The Witcher 3 پیاده سازی شده است و این بازی ها را از نظر نرخ فریم روان تر می کند. در ویدئویی که توسط کانال یوتیوب MxBenchmarkPC به اشتراک گذاشته شده است، این مد به میزان قابل توجهی نرخ فریم The Witcher 3 را افزایش می دهد.
در سیستمی که از پردازنده Intel Core i7-10700F و کارت گرافیک RTX 3080 با وضوح 1440p پشتیبانی می کند، Witcher 3 به طور طبیعی با سرعت 40 فریم در ثانیه اجرا می شود. با این حال، Frame Generation عملکرد بازی را تا 92 فریم در ثانیه بهبود می بخشد که افزایشی دو برابری دارد. برای یک بازی به سختی نسل بعدی Witcher 3 که با ردیابی پرتو اجرا می شود، این عملکرد بدون Frame Generation بی سابقه است.
این در مورد بازی Starfield نیز صدق می کند. جایی که پردازنده Ryzen 5 7600 و کارت گرافیک RTX 3070 برای دریافت نرخ 60 فریم در ثانیه در تنظیمات گرافیکی بالا و وضوح 1080P کافی است. وقتی DLSS 2 در حالت Quality است، می توانید 10 تا 15 فریم اضافی دریافت کنید. ویدیوی جدید در مورد آن نشان می دهد که نرخ 60 فریم در این بازی به راحتی از 120 فریم در ثانیه فراتر می رود. علاوه بر این، یک مود مشابه DLSS 3 برای این بازی ساخته شده است.
FSR 3 رسما از بازی های جدیدی مانند Avatar: Frontiers of Pandora پشتیبانی می کند. با این حال، ایجاد چنین مودهایی برای کاربرانی که به دنبال عملکرد بهتر در بازی ها بدون ارتقای کارت گرافیک خود هستند، ایده آل خواهد بود.
نظرت راجع به آن چیست؟
