ما هر دو فرنچایز را بسیار دوست داریم و Burnout برداشتی منحصر به فرد از سبک مسابقه ای دارد که برای امروز عالی خواهد بود. منظورم این است که نمی توانم برای انجام آن صبر کنم. امیدوارم اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و بتوانیم تیم خود را گسترش دهیم، شاید بتوان یکی از اینها (سریال Burnout) را نیز ایجاد کرد. اینطور نیست که ما هیچ برنامه فوری برای آن داشته باشیم، اما مطمئناً سرگرم کننده خواهد بود.
بله حتما. امیدوارم.
این چیزی نیست که ما الان بخواهیم انجام دهیم. نمی گویم این بازی بعدی من خواهد بود. نمی دانم جزو بازی های آینده است یا نه اما می توانم بگویم که بازی بعدی من نخواهد بود اما اگر بخواهیم دو بازی که این استودیو بیشتر به آنها علاقه دارد را نام ببریم Need for خواهند بود. سرعت و فرسودگی.
بازی Need for Speed Unbound که توسط Criterion Games ساخته شده است، در تاریخ ۱۱ دسامبر ۲۰۲۲ (۲ دسامبر ۲۰۲۲) برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۵، ایکسباکس سری X/S و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
به گفته مدیر خلاق Burnout، این سری رویکرد منحصر به فردی به سبک مسابقه دارد که می تواند برای دوران فعلی عالی باشد.
البته بازی Need for Speed Unbound به زودی منتشر خواهد شد و شاهد بازگشت این تیم به توسعه بازی خود و ساخت عناوین Need for Speed خواهیم بود، اما افراد زیادی هستند که این تیم را با Burnout بیشتر می شناسند. سلسله. پس آیا بازگشت این تیم به مجموعه Need for Speed می تواند به معنای عاقبت Burnout باشد؟
فرنچایز Burnout چند سالی است که خاموش بوده است، بنابراین طرفداران این سری واقعا امیدوارند که Criterion Games بالاخره به آن بازگردد. اگرچه انتشار بازی Burnout Paradise Remastered در سال 2018 و زیرنویس Burnout Crash! آن را در سال 2011 دیدیم، آخرین بازی اصلی این مجموعه در سال 2008 منتشر شد.
پس از توسعه بازی Need for Speed Rivals در سال 2013، این استودیو منحصراً به عنوان یک تیم پشتیبانی از سایر عناوین الکترونیک آرتز (EA) عمل کرد و اگرچه تعدادی بازی از جمله Star Wars Battlefront 2، Battlefield 5 را توسعه داد. و Battlefield 2042، Criterion Games به عنوان استودیوی توسعه اولیه برای هر بازی برای تقریبا یک دهه خدمت کرده است.
به گفته کارگردان خلاق و کهنه کار استودیوی Unbound، کایران کریمینز، بازگشت این عنوان یک گزینه روی میز است. در مصاحبه با Eurogamer، او اظهار داشت که آنها هیچ برنامه فوری برای توسعه Burnout ندارند، فقط استودیو به کار علاقه مند است. اما باید توجه داشت که برای کار بر روی Need for Speed و Burnout، تیم باید رشد کند.
تحریریه ICTNN شبکه خبری