هدف توسعه دهنده این است که هر مرحله از سفر بازیکنان در Hellblade 2 را معنادار کند.
Ninja Theory، توسعهدهنده Senua's Saga: Hellblade 2، معتقد است طرفدارانش از تجربیات کوتاهتر و متمرکزتری بهره خواهند برد. استودیو متعلق به مایکروسافت اخیراً اعلام کرد که Hellblade 2 در تاریخ 21 می 2024 برای Xbox Series X/S و PC منتشر خواهد شد. آنها همچنین تایید کردند که بازی فقط دیجیتال خواهد بود. قیمت آن 50 دلار است و همان گیم پلی نسخه قبلی خود را دارد که تقریباً هشت ساعت طول کشید. Dom Matthews، کارگردان Ninja Theory به IGN گفت:
من فکر می کنم که ما همیشه قصد داریم در ابتدا داستانی را تعریف کنیم و می خواهیم طول بازی با داستانی که می خواهیم بگوییم مطابقت داشته باشد. بنابراین قصد ما در واقع ارائه تجربیات کوتاه نیست. داستانی هست که می خواهیم با شروع، میانه و پایان تعریف کنیم. اما شکل و اندازه مناسب برای بیان این داستان چیست؟ این سوال دقیقاً همان جایی است که شروع می کنیم.
ماتیوس گفت که توزیع دیجیتال محیط مناسبی را برای بازیها در هر شکل و اندازه ایجاد کرده است. او اضافه کرد:
من واقعا خوشحالم که می بینم افراد زیادی از یک تجربه کوتاه تر لذت می برند. چیزی که در آن می توانند در یک شب جمعه روی مبل بنشینند، هدفون خود را بگذارند، چراغ ها را خاموش کنند و خود را در یک تجربه غرق کنند. برخی از گیمرها لزوماً تجربه ای که 50 تا 100 ساعت طول بکشد نمی خواهند و من یکی از این افراد هستم. من هم بازی های کوتاه تر را دوست دارم.
فکر میکنم این روزها زمان برای مردم ارزشمند است و هواداران ما بر اساس آنچه که از آنها میشنویم، قدردان یک مسابقه کوتاهتر هستند. بنابراین هدف ما درک هر مرحله از سفر بازیکنان در Hellblade 2 است. بسیاری از مخاطبان خواهان بازی های متمرکز هستند.
رئیس بخش بازیهای مایکروسافت اخیراً ادعا کرده است که حذف نسخههای فیزیکی یک هدف استراتژیک برای ایکسباکس نیست، بلکه این شرکت کارهایی که گیمرها انجام میدهند را پیگیری میکند و اکثر مشتریان در حال حاضر بازیها را به صورت دیجیتالی خریداری میکنند.