کوجیما پروداکشنز در حین توسعه Metal Gear Solid V ایده های زیادی داشت که جنون مشکل ساز چیکو یکی از آنها بود.
اخیرا در آخرین قسمت پادکست Brain Structure، هیدئو کوجیما در مورد ایده های حذف شده Metal Gear Solid 5 صحبت کرده و جزئیات جالبی از طراحی اولیه این بازی را با مخاطبان به اشتراک گذاشته است.به گفته او شخصیت چیکو (Chico) ) در ابتدا قرار بود بنا به دلایلی به طور بیمارگونه در افکار مرگ، خودکشی و قتل غوطه ور باشد. کوجیما توضیح می دهد که شخصیت چیکو می توانست چیزی شبیه به نیکیتا شووتارویچ با بازی کریستوفر واکن در شکارچی گوزن باشد و اتفاقات بسیار تاریکی برای او رخ داده است.
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain هماکنون برای پلیاستیشن 3، پلیاستیشن 4، ایکسباکس 360، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی در دسترس است. اما نظر شما درباره ایده اولیه کوجیما برای چیکو در این بازی چیست؟ آیا برای بازگشت او به دنیای The Phantom Pain و چالش های بالقوه ای که می تواند برای Venom Snake ایجاد کند هیجان زده اید؟ با ما به اشتراک بگذارید
منبع: Gamingbolt
البته این ایده در نهایت کنار گذاشته شد، اما نه به دلیل اختلاف نظر با کونامی، بلکه به این دلیل که چنین طرحی «اصلاً با ساختار کلی بازی مطابقت نداشت». در زیر می توانید تصویر مفهومی اصلی یوجی شینکاوا کارگردان هنری سری Metal Gear Solid از شخصیت چیکو را ببینید:
داستان عجیب ایجاد و تولید Metal Gear Solid V: The Phantom Pain بر کسی پوشیده نیست. عنوانی که قرار بود بازی بسیار متفاوتی باشد، آنقدر تحت تاثیر اختلاف نظرهای کونامی و هیدئو کوجیما، کارگردان و فیلمنامه نویس آن قرار گرفت که در نهایت باعث شد تیم سازنده بازی ناپخته تر از آنچه که باید باشد را تکمیل کند. بوده. کاملا جدا از کونامی.
تحریریه ICTNN شبکه خبری