CD Projekt Red از رمز و رازهای پیچیده در بازی های نقش آفرینی خود استفاده می کرد زیرا می دانستند بازیکنان نکات و ترفندها را جستجو می کنند و اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک می گذارند.
پاول ساسکو، معاون مدیر نسخه آتی Cyberpunk، در پادکست Flow Games گفت که یکی از چیزهایی که به طراحان پروژه سیدی هشدار میدهد این است که فقط زمانی که بازیکنان بازی را به طور کامل تجربه کنند و تمام جزئیاتی را که میتوانند انجام دهند، خواهند دید. بنابراین. ببینید که بازی چگونه دریافت شد؟
او در ادامه توضیح داد که به طراحان CD Project Red گفته است:
محتوای بازی خود را با پخش زنده و YouTubers تماشا کنید. زیرا خواهید دید که آنها چگونه فکر می کنند. چیزهای زیادی در بازی انجام داده ایم با این ایده که یک نفر آن را پیدا کند و دیگران (با راهنمایی افراد قبلی) آن را پیدا کنند.
ساسکو به پازل FF:06:B5 اشاره کرد که یک پازل بسیار پیچیده در Cyberpunk 2077 است. در واقع این پازل جنجال های زیادی را در Reddit به پا کرد و باعث تولد تئوری های توطئه مختلف در subreddit شد. Subreddit حدود 38000 نظریه پرداز داشت که کدهای هگز را رمزگشایی می کردند و به دنبال سرنخ می گشتند. ساسکو از این معما به عنوان مثالی یاد کرد که به تنهایی قابل حل نیست.
وی در ادامه سخنان خود چنین گفت:
گاهی اوقات بازیکنان به حل پازل بسیار نزدیک هستند و گاهی اوقات بسیار دور هستند، اما منطقی است. چیزهایی وجود دارد که می توانید پیدا کنید و قفل آن را باز کنید، و فرض ما این بود که وقتی بازی می کنید، برخی افراد زمان زیادی را صرف تلاش برای کشف آنها می کنند.
دنباله Cyberpunk 2077 با نام Project Orion شناخته می شود و توسط استودیوی سی دی جدید Project Red در بوستون، ایالات متحده در حال توسعه است.