مهم ترین دلیل این امر وجود فناوری های Nanite و Luman در Unreal Engine 5 است. در واقع، ما معتقدیم که کیفیت فناوری های روشنایی مانند Luman که از روشنایی جهانی بلادرنگ استفاده می کند، برای پروژه های نسل بعدی ضروری است. علاوه بر این، همه اعضای گروه از نتایج راضی هستند.
نکسون
نکسون
اعضای استودیوی Nexon طی مصاحبه اخیر خود با Gamingbolt در مورد کیفیت بصری The First Descendant و دلیل تغییر موتور بازی آن صحبت کردند.
ما تلاش زیادی کردیم تا شخصیتهای بازی خود را جذابتر کنیم و از فضای تاریک و مردهای که در برخی آثار علمی تخیلی میبینید دور شویم. قصد داشتیم با استفاده از عنصر رئالیسم در نورپردازی و طراحی محیط، فضایی باورپذیر و در عین حال دلنشین ایجاد کنیم. ما تلاش زیادی برای طراحی هیولاهای بزرگ انجام دادیم و فکر میکنم یکی از سختترین طراحیهای بصری در این سبک بازی را به دست آوردیم.
یکی از مواردی که بیش از بقیه مورد توجه قرار گرفت کیفیت بصری بازی بود.حالا سازندگان The First Descendant در مورد اهداف خود برای جلوه های بصری و سبک طراحی بازی صحبت می کنند.
The First Descendant برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری X/S و ایکس باکس وان در حال توسعه است. البته تاریخ انتشار بازی هنوز مشخص نشده است و بتای عمومی آن از 20 تا 26 اکتبر (28 مهر تا 4 آبان) برای کاربران رایانه های شخصی در دسترس خواهد بود.
ابتدا از Unreal Engine 4 (Unreal Engine) برای ساخت بازی استفاده شد، اما سازندگان تصمیم گرفتند آن را با Unreal Engine 5 جایگزین کنند، در مورد علت این تغییر سوال از سازندگان پرسیده شد که آنها پاسخ دادند که با انتشار بازی نسخه جدید این موتور بازی با وجود نگرانی های موجود به دلیل اینکه روند ساخت بازی بسیار پیشرفته بود، هدف این استودیو دستیابی به بهترین کیفیت بصری ممکن Passed to Unreal Engine 5 بود.
این استودیو به تازگی تریلر فیلم The First Descendant را منتشر کرده است که اولین بار با نام رمز Project Magnum به نمایش درآمد. پیشرفتی که در دموی اخیر این عنوان تیرانداز غارتگر دیده ایم، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.
تحریریه ICTNN شبکه خبری