به تازگی هاروی اسمیت، کارگردان خلاق بازی Redfall در مصاحبه اخیر خود توضیحاتی در مورد توسعه این عنوان بر روی Unreal Engine 4 به اشتراک گذاشته است.
هاروی اسمیت، رئیس استودیوی Arkane و مدیر خلاق Redfall در مصاحبه ای با Wccftech توضیح داد که انتشار Unreal Engine 5 با برنامه توسعه عنوان مطابقت ندارد و این موتور قدرتمند در میانه ها توسط توسعه دهندگان در دسترس قرار گرفته است. از چرخه تولید بازی
اسمیت گفت:
در نیمه راه پروژه Redfall بودیم که اپیک گیمز Unreal Engine 5 را منتشر کرد. به همین دلیل است که بازی ما بر اساس Unreal Engine 4.26 ساخته شده است. اگر زمان بیشتری داشتیم، احتمالاً توسعه را با Unreal Engine 5 پیش می بردیم، اما فقط ارتقاء آن به 4.26 گام بزرگی به جلو بود.
توسعه بازی های ویدیویی اغلب بسیار دشوار است، و در حالی که اپیک گیمز تمام تلاش خود را کرده است تا انتقال از Unreal Engine 4 به Unreal Engine 5 را تا حد امکان برای توسعه دهندگان آسان کند، این تصمیم مانند یک بازی در میانه به نظر می رسد. زمان و تلاش زیادی می گیرد.
بازی Redfall برای انتشار در تاریخ 2 می 2023 برای رایانه های شخصی و کنسول های Xbox Series X/S برنامه ریزی شده است.