چه فکری در این باره دارید؟
بازگشت به 343 نباید اتفاق بیفتد و Halo Infinite باید وضعیت بهتری داشته باشد. هر دوی این موارد به دلیل رهبری نالایق از بالا در طول فرآیند توسعه Halo Infinite اتفاق افتاد که استرس زیادی را بر روی توسعه دهندگانی که می خواستند بهترین Halo ممکن را ایجاد کنند، وارد کرد. افرادی که من با آنها کار کردم بسیار علاقه مند به Halo بودند و می خواستند به طرفداران یک عنوان عالی بدهند. آنها سعی کردند به یک هیلوی بهتر برسند، اما فقط سنگر به آنها رسید.
سازندگان همیشه سعی در تحقق این رویا دارند. به حالت Forge نگاه کنید. در این دوران سخت با آنها مهربان باشید.
تایلر اونز، یکی دیگر از اعضای سابق 343 Industries که اکنون در Respawn کار می کند، در این باره نوشت:
به عنوان یک طرفدار Halo، از سیاست های تجاری مایکروسافت که بازی مورد علاقه من را در طول زمان نابود می کند، خسته شده ام.
پاتریک رن، طراح پیشین بازی چند نفره Halo Infinite، در توییت جدید خود دلیل اصلی این مسائل را “رهبری نالایق” مدیریت ارشد اعلام کرد و گفت:
پس از اخراج اخیر مایکروسافت، تعدادی از اعضای سابق استودیو 343 Industries در رسانه های اجتماعی به انتقاد از مدیریت مایکروسافت بر استودیوها پرداختند.
دیروز مایکروسافت رسما اعلام کرد که تقریباً 10000 کارمند خود را اخراج خواهد کرد و گزارش های بعدی حاکی از آن بود که توسعه دهندگان سری Halo، Gears of War و عنوان Starfield نیز در این برنامه تعلیق شده اند. اخراج شود
تحریریه ICTNN شبکه خبری