HelloDivers 2 به یکی از بهترین بازی های فروش سال تبدیل شده است. با این حال ، Arrowhead هنوز ایده های جذاب تری داشت که مجبور شد آنها را رها کند.

بازی Helldivers 2 در سالهای اخیر به یکی از دلپذیر ترین و بحث برانگیزترین تیراندازان تبدیل شده است ، با وجود برخی به روزرسانی های دشوار ، این یک موفقیت بی نظیر بود.
پاتریک لازوتا ، رئیس بخش آزمون محصول ، وی را در جریان پخش زنده اولین سالگرد بازی فاش کرد. در چنین سیارات ، شخصیت های بازی می توانند در فضا شناور شوند و حشرات پرنده را با پرش ارتفاع فرار کنند.
به گفته لازوتا ، حدود 5 ٪ از سیستم های بازی قادر به پشتیبانی از سیارات کم وزن هستند ، اما اجرای این عملکرد نیاز به تلاش های زیادی از انیماتورها دارد. استودیوی Arrowhead همچنین مجبور شد رفتار جت ها و شاید دشمنان را تجدید نظر کند. بنابراین ، انتشار سیارات گرانشی پایین در آینده از نظر فنی امکان پذیر است ، اما ممکن است عملی نباشد.
آنچه می تواند جذاب تر باشد این است که دارندگان 2 در ابتدا برای پنج بازیکن طراحی شده بودند. Arrowhead Studio خاطرنشان کرد: هنگامی که بازیکن پنجم به تیم اضافه شده بود ، تیم ها نابرابر بودند و ناگهان تقسیم می شوند ، شما با تیمی از سه نفر و یک تیم دوتایی روبرو خواهید شد که تعادل بازی را مختل می کند. از این پنج مرد این بود که بازیکنان می توانند هر استراتژی قابل استفاده را تقسیم کنند ، بنابراین عملاً نیازی به تصمیم گیری یا فداکاری استراتژیک نبود.
تنها ایده ای که لازوتا تأکید می کند یک سیستم زره پوش جدید است که “خوب عمل نکرد” و Arrowhead Studios زمان کافی برای اصلاح آن را قبل از انتشار نداشت و به تفصیل ظاهر نمی شود که سیستم دقیقاً متفاوت است.