GTA San Andreas، یکی از بزرگترین عناوین صنعت بازی و شرکت Rockstar Games، بیست سال پیش در 26 اکتبر 2004 منتشر شد. توسعه دهنده کهنه کار این شرکت اخیرا تصمیم گرفت نکات مهمی را از روند توسعه این بازی باز به اشتراک بگذارد. عنوان جهانی همزمان با بیستمین سالگرد بازی.
Obbe Vermeij که سالها مدیر فنی استودیو بوده است، اخیراً در شبکههای اجتماعی به این موضوع اشاره کرد که برنامه ساخت جهان برای San Andreas در ابتدا بسیار متفاوت بود.
اوبه ورمی در این باره گفت:
20 سال پیش، Grand Theft Auto: San Andreas را منتشر کردیم.
طرح اولیه این بود که سه شهر بازی روی نقشه های جداگانه قرار می گرفتند و بازیکنان با استفاده از قطار و هواپیما بین شهرها رفت و آمد می کردند. (GTA 1 و 2 همچنین دارای سه شهر در نقشه های جداگانه بودند)
PS2 حافظه محدودی داشت و به همین دلیل، مناظر شهرهای دیگر نباید بارگذاری شوند. علاوه بر این، سه نقشه مجزا برای هر شهر سهولت بیشتری برای داشتن نوع پلیس، آمبولانس، آتش نشانی یا حتی آب و هوای خاص خود ایجاد می کند.
این همچنین باعث میشود پخشکننده تا شهر بعدی راحتتر بماند و حرکت بین شهرها سازماندهی الگوهای روی DVD را برای پخش آسانتر میکند.
درست قبل از اینکه هنرمندان شروع به کار بر روی سه نقشه جداگانه کنند، در یک جلسه نهایی در Rockstar North، ما نظرمان را تغییر دادیم و تصمیم گرفتیم یک نقشه بزرگ داشته باشیم.
با وجود این، ون های مخصوص شهر، ماشین های پلیس مختلف، و آب و هوای منحصر به فرد همچنان شامل می شدند.
تولدت مبارک سن آندریاس در نهایت، شما کامل هستید.