مطابق با بررسی دیجیتال Fundri ، ایندیانا جونز و دایره بزرگ در کنسول های پلی استیشن 4 و پرو بهینه سازی می شوند.

ایندیانا جونز و دایره بزرگ یکی از مهمترین عناوین سال مایکروسافت بودند. بازی بسیار موفق به نظر می رسید و نظرات خوبی دریافت کرد. توسعه دهنده استودیو عنوان را برای PC و Xbox Candlemes X / S. منتشر کرده است ، پس از چهار ماه ، بازیکنان می توانند آن را در کنسول پلی استیشن 4 تجربه کنند. به نظر می رسد پوشیدن این بازی برای پلی استیشن 4 و Pro موفقیت بزرگی است و ما عملکرد بهتری نسبت به X -Series X می بینیم.
ایندیانا جونز و دایره بزرگ دارای ویژگی های مشابهی در کنسول های دو سری X و PlayStation 4 هستند ، اما به دلیل ویژگی خاص کنترل کننده DualSense ، بازخورد و استفاده از مژگان متفاوت دریافت می کنید (فشار متفاوت بر روی دکمه Trigger). استودیو Machinegames یک کار باورنکردنی را در کنسول پلی استیشن 4 انجام داده است. آنها بهترین تجربه را برای بازیکنان با استفاده از RTGI (تکنیک روشنایی غیرمستقیم برای ایجاد سایه ها و رنگ های پیشرفته تر) و بهینه سازی بازی با 2 تصویر در ثانیه ایجاد کردند. در نسخه پلی استیشن 4 گزینه ای برای اصلاح گرافیک یا فرکانس تصویر وجود ندارد و بازی فقط در یکی از بالاترین کیفیت اجرا می شود.
می توانید فیلم منتشر شده در زیر را تماشا کنید:
با توجه به بررسی سیستم عامل های مختلف ، اگرچه تفاوت های خاصی مشاهده می شود ، بازی بصری در سری پلی استیشن 2 و سری پرو و Xbox X تقریباً از همان کیفیت برخوردار هستند. به طور کلی ، کیفیت بافت ها ، سایه ها و جزئیات دنیای بازی در تمام کنسول ها انجام می شود. علاوه بر این ، استفاده از عملکرد RTGI در دو مدل پلی استیشن 2 تقریباً یکسان است. در حقیقت ، استودیوی تولید کننده از تمام ظرفیت های موجود و امکان دستیابی به کنسول 2 -frame در ثانیه بدون کاهش کیفیت بازی استفاده کرده است.
البته در مورد سایه های نمایش داده شده در بازی پلی استیشن 2 نیز مشکلاتی وجود دارد که ما قبل از Xbox دیدیم. این مشکل بدان معنی است که تصویر سایه ها به سرعت در زمین و با توجه به فاصله شما تغییر می کنند. به نظر می رسد مشکل در فیلتر سایه تنها نقص این بازی است. جدا از این مشکلات ، تفاوت کمی در روشنایی قسمت پلی استیشن 2 کنسول سری X وجود دارد که به دلیل پارامترهای پیش فرض است و به طور کلی اهمیتی ندارد.
استودیو Machinegames وضوح خروجی را در کنسول پلی استیشن 4 پایه حفظ کرده است ، اما در نسخه Pro ، ما این پیشرفت را برای دستیابی به کیفیت بهتر می بینیم. با توجه به استفاده از وضوح پویا ، بازی بر روی دو کنسول پلی استیشن 4 پایه و سری X در محدوده 4p تا 4p اجرا می شود ، در حالی که در کنسول Pro ، می بینیم که از 4p به 4K افزایش یافته است. در تمام کنسول ها از روش TAA برای کاهش نویز تصویر استفاده می شود. بین دو نسخه پلی استیشن 4 -BAS و سری X ، اگرچه این بازی در هر دو ساحل 1 تا 2p کار می کند ، اما ما به طور کلی در سری X وضوح بالاتری را مشاهده می کنیم.
در نسخه PlayStation 4 Pro ، اگرچه عملکرد VRS (دقت متنوع در قسمت های مختلف تصویر) مورد استفاده قرار نگرفته است ، از تجهیزات استفاده نمی شود ، اما به دلیل GPU قوی تر ، ما قاب های وضوح بیشتری را مشاهده می کنیم که به وضوح به تصویر کمک می کنند و به 4K واقعی می رسند.