روایت/داستان معانی مختلفی در بازی ها دارد. نحوه ارائه و صداگذاری آن در هر بازی متفاوت است. از آنجا که بازی ها ماهیت خاص خود را دارند، فکر می کنم همه آنها یک داستان/روایت دارند. اگرچه حالت های مشاهده متفاوتی دارند، اما همگی ما را به سفری خاص و حرکت می برند.
وی با اشاره به نامزدی بازی در بخش بهترین داستان سال، به طور غیرمستقیم خاطرنشان کرد که قرار گرفتن الدن رینگ در این بخش کاملا محاسبه شده است.
اصولاً به نظر من همه بازی ها باید به نوعی در رده داستان و روایت نامزد شوند، زیرا همه آنها به گونه ای این روایت ها را دارند که منحصر به فرد و کاملاً منحصر به فرد در دنیای بازی است.
در اوایل این هفته، لیست نامزدهای جایزه The Game Awards 2022 اعلام شد و بسیاری از افراد از دیدن نام الدن رینگ در بهترین بخش روایت سال شگفت زده شدند. چرا که داستان این بازی عمدتاً با تعاملات مرموز با NPC ها، توضیحات آیتم ها و ویژگی های دنیای آن تعریف می شود. اگر برخی آن را شایسته نامزدی در این بخش نمی دانند، برخی دیگر با صراحت از آن حمایت می کنند.
من فقط خوشحالم که به گروهی از توسعه دهندگان و استودیوها ملحق می شوم تا به عنوان توسعه دهندگان بازی با استفاده از هر ابزار موجود وارد این مبارزه شوم.
این بحث در فضای مجازی داغ شد اما بارلوگ با نظر بسیار خوب و قابل تامل در آن شرکت کرد و اشاره کرد که همه بازی ها به نوبه خود حاوی روایت هستند. البته او مستقیماً به حلقه الدن اشاره نمی کند، اما کاملاً واضح است که توییت جدید او نیز در همین راستا است.
با توجه به اینکه داستان God of War Ragnarok مورد ستایش بسیاری از طرفداران در سراسر جهان قرار گرفته است، Barlog صلاحیت اظهار نظر در مورد طراحی روایی بازی ها را دارد. او ادامه می دهد که این رسانه همچنان بستر جدیدی برای داستان گویی است و تغییر شیوه بیان آنها چیز خوبی است.
نظرت راجع به آن چیست؟
کوری بارلوگ (کوری بارلوگ)، تهیه کننده God of War Ragnarok، در تاپیک های جدید خود به نوعی از نامزدی Elden Ring در بخش بهترین داستان مراسم بازی سال دفاع کرد.
تحریریه ICTNN شبکه خبری