هفته گذشته، CD Projekt یک “محیط جدید” را برای Project Sirius، یک اسپین آف از سری The Witcher به نمایش گذاشت. حالا خیلی زود شاهد تعدیل استودیو سازنده این بازی هستیم.
استودیوی Molasses Flood، توسعه دهنده اسپین آف سری The Witcher با اسم رمز Project Sirius، نیروهای خود را بازسازی کرده است. رابرت بیلی، طراح روایت فنی سابق این استودیو و النور فالک، هنرمند محیطی بازی، این خبر را در توییتر خود اعلام کردند. نه سازنده و نه ناشر بازی Project Sirius در مورد آن صحبتی نکرده اند و تعداد دقیق کارکنان اخراج شده نیز مشخص نیست. بیلی در توییتر خود نوشت:
دیروز از سیل ملاس اخراج شدم. من تا روز آخر عاشق کاری بودم که آنجا انجام می دادم و دوست دارم به آن ادامه دهم. اگر کسی برای یک طراح فنی یا داستانی شغلی دارد، خوشحال می شوم آن را بررسی کند.
فلک همچنین درباره برکناری خود نوشت:
با ناراحتی می گویم که از سیل ملاس اخراج شدم. اکنون به دنبال موقعیت های جدید هستم. اگر استودیویی به دنبال هنرمند محیطی است حتما به من اطلاع دهید.
بیلی در 12 مه اخراج شد و بر اساس زمان انتشار توییتها، به نظر میرسد فلک در همان روز از استودیوی The Molasses Flood اخراج شد. این اخراج چه معنایی برای The Molasses Flood و حتی Project Sirius خواهد داشت، مشخص نیست.
پس از اعلام اولیه، پروژه سیریوس در ماه مارس سال جاری به اخبار بازگشت و CD Projekt اعلام کرد که در هزینههای توسعه پروژه نقصانی رخ داده است که بر نتایج مالی کلی شرکت تأثیر میگذارد. شرکت برای سه ماهه اول سال 2023. هفته گذشته، ما شاهد اعلام یک چارچوب جدید برای پروژه Sirius بودیم که ظاهراً منجر به این ریشهدار شدن شد.
در حال حاضر هیچ نام یا تاریخ انتشار رسمی برای پروژه Sirius اعلام نشده است، پس برای اطلاعات بیشتر در ماه های آینده با ICTNN همراه باشید.