جنبش Stop Killing Games با هدف حمایت از حقوق دیجیتال مصرف کنندگان و حفظ دسترسی طولانی مدت به بازی ها ، در مورد ارسال درخواست به کمیسیون اروپا است.

جنبش Stop Killing Games ، که توسط YouTube ، اسکات راس آغاز شده است ، پاسخی از بازیکنان به ناشران است. این ابتکار هدف ادغام حقوق مصرف کننده و جلوگیری از حذف ناگهانی بازی های خریداری شده است. این کمپین تأکید می کند که وقتی سرور یک بازی آنلاین غیرفعال است ، بازی کاملاً از بین می رود. سال گذشته ، با سرور بازی خدمه از Ubisoft ، چنین پدیده ای را دیدیم.
برای حمایت از این کمپین ، تاکنون بیش از یک میلیون امضا جمع آوری شده و تا پایان این ماه به کمیسیون اروپا ارائه می شود. هدف تدوین قوانین محدود کننده برای حفظ دسترسی طولانی مدت به بازی های دیجیتال است. Bob de Shut ، طراح بازی و استاد دانشگاه شمال شرقی ، جنبش را نشانه ناامیدی و عصبانیت بازیکنان برای از بین بردن بازی ها می داند. همچنین هشدار می دهد که این مشکل فقط مربوط به بازی های آنلاین نیست ، زیرا بسیاری از بازی های آفلاین نیز به تأیید آنلاین نیاز دارند.
این جنبش مبارزات موفقیت آمیز جامعه بازیکنان را علیه لوت باکس در اروپا به یاد می آورد و این بار می توانیم تغییرات اساسی را در بازار بازی های ویدیویی مشاهده کنیم.