Tobias Stolz-Zwilling ، یکی از Kingdom Come: Deliverance 2 ، اخیراً با Tech4Gamers مصاحبه کرده است.

در سالهای اخیر ، بازی ها نشان داده اند که توسعه دهندگان اغلب برای انجام درمان سنگین و نادیده گرفتن بهینه سازی ، هوش مصنوعی افزایش و هوش مصنوعی دارند. این می تواند منجر به خروجی غیر استاندارد بازی ها در تجهیزات پایین تر شود.
وی در پاسخ به این سؤال كه وی در مورد دیدگاه خود در مورد توسعه دهندگان كه به دلیل فن آوری هایی مانند DLSS و FSR بهینه سازی را نادیده گرفته اند ، گفت كه استودیوی Warhorse از ذهن متفاوتی برخوردار است. این تیم مایل به پذیرش و کار با چنین فناوری هایی است ، اما همچنین معتقد است که این نباید به هزینه بهینه سازی ضعیف باشد. این فلسفه باعث شد پادشاهی به وجود بیاید: Deliverance 2 به خوبی در طیف گسترده ای از رایانه ها کار می کند. توبیاس در مورد آن گفت
ما معتقدیم که بهینه سازی بازی راه حل بهتری نسبت به تکیه بر سایر فن آوری ها است.
علاوه بر این ، وی تأکید کرد که Warhorse هنوز در تلاش است تا سیستم RPG را بهبود ببخشد و این تیم کاملاً بر بهبود تجربه حداکثر عموم متمرکز است.
Kingdom Come: تحویل 2 دلیل روشنی است که سایر توسعه دهندگان باید از این روند پیروی کنند. در حالی که بسیاری از آنها به جای بهینه سازی از استفاده از DLS و FSR استفاده کرده اند ، تیم هایی که روی بهینه سازی تمرکز می کنند ، به طور کلی بیشترین موفقیت را در کنسول ها و رایانه های شخصی کسب می کنند.
در حالی که لپ تاپ ها در حال توسعه هستند ، نیاز به بهینه سازی بازی ها برای انجام بهتر آنها در تجهیزات سطح پایین بسیار مهم به نظر می رسد.
