در طول سال گذشته، مایکروسافت ادعا کرده است که Activision کلید استراتژی آن برای ورود به بازار بازی های موبایل است.
![تبلیغات](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2023/01/3.png)
فیل اسپنسر، رئیس بازیهای مایکروسافت اخیراً اعتراف کرده است که مایکروسافت زمان زیادی را صرف صحبت با Zynga کرده است. او می گوید:
ما با شرکتی به نام زینگا وارد مذاکره شدیم که در نهایت توسط Take-Two خریداری شد.
در نهایت، برای این فرصت، احساس کردیم که باید چیزی بزرگتر از Zynga برای فضای راه اندازی بسیار کوچک خود در تجارت موبایل داشته باشیم.
منبع: The Edge