عنوان بعدی از استودیوی Giant Sparrow، سازندگان عناوینی مانند What Remains of Edith Finch، از عنوان کلاسیک و انحصاری پلی استیشن که در سال 2001 به نام Ico منتشر شد، الهام خواهد گرفت.
توسعه دهنده از طریق یک پست جدید در وبلاگ استودیوی Giant Sparrow اطلاعاتی در مورد پروژه بعدی خود به اشتراک گذاشت.
سازنده بازی What Remains of Edith Finch قصد دارد از منابعی مانند مستندهای Ico، Windosill، Spirited Away و David Attenborough و همچنین سبک خاص انیماتورهایی مانند Winsor McCay و Walt Disney برای ایجاد جهانی پویا و پویا استفاده کند. یک تصویر را انتقال دهد احساس زنده بودن، الهام گرفتن
علاوه بر این، Giant Sparrow اعلام کرد که عنوانی که در حال حاضر در مراحل اولیه تولید است، بر روی کشف شگفتی های حیات وحش به عنوان یک زیست شناس تمرکز خواهد کرد.
همانطور که گفته شد، مفهوم ارسال شده در وبلاگ استودیو سازنده یادآور بازی Ico است. با این حال، هنوز مشخص نیست که از کدام جنبه های Ico به عنوان الهام بخش استفاده خواهد شد. Ico توسط Fumito Ueda، کارگردان مینیمالیستی با تمرکز بر داستان «پسر با دختر» ساخته و منتشر شد. در Ico، بازیکن نقش شخصیتی به همین نام را بازی میکند که به دلیل شاخ در قلعهای متروک زندانی شده است که روستاییان آن را به فال نیک میگیرند و در آنجا با دختر ملکه، یوردا، ملاقات میکند. این عنوان نوآوری های بسیاری را در زمینه طراحی و مبانی فنی مانند گویندگی با کمترین دیالوگ ممکن و فناوری هایی مانند نورپردازی گلدار و انیمیشن کی فریم وارد کرد که بعدها در عناوین بسیاری مورد استفاده قرار گرفت.