بیش از پنج سال از انتشار نسخه اول God of War در 6 مارس گذشت و به مناسبت این جشن ، سونی مطالب جدیدی را به God of War Ragnarok اضافه کرد.

چندی پیش ، علائم توسط توسعه دهندگان و آراء نسخه های کلاسیک و جدید کمک شده است.
کرت به عنوان یک شخصیت ، به ویژه در بازی های یونانی ، می تواند بیشتر به دلیل عصبانیت مداوم آن شناخته شود. عصبانیت این شخصیت به بخش اصلی این سریال تبدیل شده است ، به طوری که شخصیت Devil Trigger در هر بازی به سادگی “Rage” خوانده می شد.
در حین پانل ، ماتا سوفوس ، مدیر استودیوی سانتا مونیکا ، از کارسون پرسید که چگونه صدای اصلی کرت را ایجاد کرده است. کارسون پاسخ داد که:
کرت نسخه 4.3 من است. من در آن زمان بسیار عصبانی بودم. چیزهای زیادی وجود داشت که من را در شرایط بسیار بدی انجام داد.
با این حال ، او از این نقش سپاسگزار بود و گفت:
کریتوس به من اجازه داد این کار را انجام دهم. به من این امکان را داد که تمام این عصبانیت را برطرف کنم ، تا این همه عصبانیت را تخلیه کنم ، و فکر می کنم این همان چیزی است که مردم با آنها ارتباط برقرار می کنند ، زیرا واقعی بود.
کارسون به توضیح ادامه داد:
این مانند رفتن به جلسه درمانی بود. همان راحتی که بعد از پایان جلسه داشتید. فکر می کنم این صدا در واقع از من عصبانی بود.