هاوارد در ادامه توضیح داد که بازیکن میتواند با انجام ماموریتهای جانبی خاصی، ویژگیهای منفی شخصیت را حذف کند:
انتظار می رود Starfield در نیمه اول سال 2023 اکران شود.
ما واقعاً به عملکرد سیستم سوخت و گرانش علاقه مند هستیم و روی آن کار کرده ایم. من در مورد فیزیک کوانتومی و انحنای فضا مطالعه کردم. شما در واقع تله پورت نمی کنید، بلکه فضا را برای خود به ارمغان می آورید. تمام شدن سوخت و معلق ماندن در فضا مجازات سختی است. بازیکن میخواهد به کاری که انجام میداد بازگردد، بنابراین ما سیستمی ساختیم که در آن نیروی جاذبه و سوخت کشتی با هم کار میکنند تا یک مرز ایجاد کنند تا سوخت شما تمام نشود. شاید بعداً ماده ای تولید شود که سوخت بازی را کاهش دهد.
هاوارد در ویدیوی گفته شده توضیح داد که چگونه بازی از RPG های کلاسیک مانند Traveler و Sundog الهام گرفته شده است. وی در پاسخ به این سوال که آیا استارفیلد یک اثر علمی تخیلی سخت به حساب می آید یا خیر، توضیح داد که بستگی به تعریف مخاطب از Hard Sci-Fi دارد، اما از نظر گروه سازنده، بازی در این زیرمجموعه قرار دارد. قرار داده شده. هوارد در ادامه در مورد سیستم سوخت کشتی صحبت کرد:
علاوه بر این، ما فعالیت ها و ماموریت های درون بازی را در نظر گرفته ایم که می توانید برای حذف ویژگی های منفی از شخصیت خود انجام دهید. اگر احساس میکنید که شخصیت خود را دوست ندارید، میتوانید تواناییها و ویژگیهای آنها را از ابتدا سفارشی کنید. بنابراین اگر از پیشرفت خود ناراضی هستید، لازم نیست منتظر دور دوم بازی باشید.
در یک مصاحبه ویدیویی با کارگردان بازی Starfield تاد هاوارد، Bethesda جزئیاتی در مورد مدیریت سوخت و سیستم گفتگوی کشتی به اشتراک گذاشت.
از طرفی در مورد دیالوگ ها، Bethesda به ریشه های خود بازگشته است و بازیکن می تواند قبل از انتخاب دیالوگ ها و تعامل با آن ها، واکنش NPC ها را ببیند. این بازی دارای 250000 خط گفتگو است. برای مقایسه، بازی های Skyrim حدود 60000 دیالوگ و Fallout 4 حدود 110000 دیالوگ داشتند.
تحریریه ICTNN شبکه خبری