پاسخ ها به بازسازی Silent Hill 2 توسط Bloober Team تاکنون نسبتا مثبت بوده است و این استودیو امیدوار است که با بازاریابی مناسب، مخاطبان را به عناوین آینده خود نیز جذب کند.
Motoi Okamoto، تهیه کننده این بازسازی اخیراً اعلام کرده است که به توانایی Bloober Team برای کارگردانی این بازسازی کاملاً اعتماد دارد. او تمرکز بازی را بر عناصر روانی این فرنچایز به جای مبارزه برجسته کرد.
تیم Bloober معتقد است که Silent Hill 2 یک تغییر بازی برای این شرکت خواهد بود
مدیرعامل تیم بلوبر، پیوتر بابینو، اخیراً در مصاحبهای تأیید کرد که هیچ ارتباطی بین پایان قرارداد تولید و توزیع Project C با Take-Two و تصمیم این تیم برای پایان دادن به همکاری با Draw Distance در پروژه M وجود ندارد.
در اولین اخبار مربوط به Project M، تایید شد که این عنوان اواخر امسال منتشر خواهد شد و تیم Bloober از روند تولید Project C خوشحال است. Silent Hill 2 به عنوان دروازه ای برای پروژه های آینده تیم. بابینو در این مورد گفت:
Silent Hill 2 مجموعه گسترده ای از بازی های ما را گسترش می دهد، اگرچه Project C اولین مالکیت معنوی بزرگ این شرکت است، ما معتقدیم این پروژه تأثیر زیادی بر بازار خواهد داشت و ما می خواهیم روی آن سرمایه گذاری کنیم.
Babineau به Silent Hill 2 به عنوان نقطه عطفی در رشد استودیو به عنوان یک توسعه دهنده اشاره کرد. وی در ادامه توضیح داد:
با ایجاد سایلنت هیل، ما همچنین در حال ساختن جامعه بزرگی از مخاطبان و طرفداران هستیم و آنها را به پروژه های بعدی خود جذب خواهیم کرد.
سایلنت هیل به بازار نشان خواهد داد که میتوانیم بازیهای باکیفیت در مقیاس تولید کنیم. از طرف دیگر، پروژه C فرمول ما را به طور قابل توجهی بهبود می بخشد و به لطف آن می خواهیم قدم بعدی را برداریم.
در نهایت، Babineau تاکید کرد که تیم Bloober با بهترین بازیسازان جهان برای توسعه بازیها برای پلتفرمهای نینتندو همکاری میکند.