تیم Bloober میخواهد شک طرفداران را در مورد بازسازی Silent Hill 2 برطرف کند و در عین حال بر تعهد تیم سازنده به کیفیت تأکید کند.
از زمان اعلام بازسازی Silent Hill 2، طرفداران نگران نقش Blubber Team و تاثیر آن بودند. این استودیو که بهخاطر کارش بر روی عناوینی مانند لایههای ترس و رسانه شناخته میشود، به دلیل رویکردش به موضوعات حساس و ترسهای ظریف و کمتوجهش مورد انتقاد قرار گرفته است.
این نگرانیها از زمانی که استودیو اعلام کرد وظیفه توسعه یکی از نمادینترین بازیهای ترسناک را بر عهده گرفت، افزایش یافته است. با این حال، پیوتر بابینو، مدیرعامل تیم بلوبر، تردیدها را درک می کند و در عین حال تأکید می کند که جلب اعتماد از طریق کلمات به دست نمی آید بلکه از طریق تعهد و توجه تیم به کیفیت حاصل می شود.
در مصاحبه اخیر با رولینگ استون، پیوتر بابینو نگرانی های بازیکنان را درک کرد و تاکید کرد که تیم سازنده به میراث بازی اصلی Silent Hill 2 احترام می گذارد.
وی در این زمینه گفت:
رویای من این است که بازیکنان به ما اعتماد کنند و از آنها می خواهیم که به ما فرصت بدهند.
تیم Blubber به بازخورد طرفداران توجه کرد و از آن برای بهبود این بازسازی استفاده کرد. به عنوان مثال، آنها شخصیت اصلی بازی، جیمز ساندرلند را دوباره طراحی کردند تا بهتر با ظاهر اصلی او مطابقت داشته باشد.
برای بلبر تیم، Silent Hill 2 فقط یک پروژه نیست، بلکه یک اشتیاق واقعی است. بابینو آشکارا بیان کرده است که بازی اصلی برای او چه معنایی دارد. مدیر عامل تیم Blubber می گوید که تماشای بازی برادرش تأثیر زیادی روی او داشته و بر دیدگاه او نسبت به بازی های ترسناک تأثیر گذاشته است. این ارتباط شخصی اشتیاق او را برای زنده نگه داشتن روح بازی اصلی و در عین حال به روز رسانی آن برای مخاطب مدرن نشان می دهد.
ما هنوز نمی دانیم که آیا این استودیو لهستانی انتظارات بالای طرفداران را برآورده خواهد کرد یا خیر. طرفداران مشتاقند ببینند چگونه تیم سازنده عناصر ترسناک کلاسیک را با فناوری مدرن ترکیب می کند تا همان تأثیر احساسی را ایجاد کند که بازیکنان در بازی اصلی را خوشحال می کرد.
بازی Silent Hill 2 Remake در تاریخ 8 اکتبر 2024 (17 اکتبر 1403) برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.