آینده بازی در همه جا ، که “تاسیسات بی نهایت” نامیده می شد ، اکنون در وضعیت عدم اطمینان قرار دارد.

Boild A Rocket Boy Studio مستقر در ادینبرا ، به سرپرستی لسلی بنزیس ، تهیه کننده سابق Grand Theft Auto ، اولین اطلاعات را در هر سال منتشر کرد. در آن زمان ، قول داده شد كه این بازی یك بستر ابتکاری باشد كه به بازیکنان این امکان را می دهد تا تجارب جنگ و مسابقه خود را ایجاد كنند و آنها را بصورت آنلاین با دیگران به اشتراک بگذارند.
این بازی در دنیای خیالی به نام اوتروپیا صورت می گیرد و از مجموعه ای از ابزارهای ساخت و ساز دقیق به نام Arcadia استفاده می کند. در جایی که بازیکنان می توانند با استفاده از ابزارهایی در معرض خطر ایجاد کنند ، و مواد تشکیل دهنده ای کوچک را برای انجام مراحل اکشن با هوش مصنوعی قابل برنامه ریزی تولید کنند. همزمان با آریایی ، استودیو اعلام کرد که روی بازی دیگری به نام Mindseye کار می کند. یک عنوان اکشن ماجراجویی در دنیای باز که قرار بود منحصراً در متن از همه جا منتشر شود و نه به عنوان یک محصول مستقل.
با این حال ، در اکتبر سال گذشته ، اعلام شد که IO Interactive ، خالق سریال Hitman ، انتشار Mindseye به عنوان یک بازی مستقل بود. همچنین در اوایل این هفته تأیید شد که Mindseye یک ابزار خاص تولید از جمله Build.Mindseye (برای بازیکنان) و Play.Mindseye (برای آزمایش و به اشتراک گذاری این محتوا) خواهد داشت.
Mindseye قرار بود بخشی از پلتفرم همه جا باشد ، اما اکنون ظاهراً به عنوان یک بستر مستقل با ابزارهای ساخت و ساز و به اشتراک گذاری محتوا ، و پیوند وب سایت همه جا اکنون به صفحه Mindseye هدایت می شود.
در پاسخ به این ابهامات ، سخنگوی ساخت یک استودیوی Rocket Boy در پاسخ گفت که ابزاری که توسط Arcadia برای Averwhere طراحی شده است ، اکنون به عنوان یک ابزار تولید در Mindseye استفاده می شود و Beta Erywhere برای توسعه آن استفاده شده است. استودیو در پاسخ به VGC گفت:
مانند همه محصولات جدید ، فرایند توسعه با تحولات همراه است. Arcadia در ابتدا به عنوان بستری برای محتوای ما طراحی شده بود ، اما با توسعه Mindseye و گسترش ساخت و ساز در اکوسیستم Boy Boy ، این ابزار به طور طبیعی متمرکز تر شده است: play.mindseye و build.mindseye. این پلتفرم شامل تجربیات کاملاً یکپارچه است: ما یک کمپین اکشن ماجراجویی هیجان انگیز به نام play.mindseye و build.mindseye برای ایجاد یک بازی توسط کاربران داریم. به طوری که یک پسر موشک بولیده به طور کامل به دیدگاه خود دست می یابد ، ما مجبور شدیم سیستم ساخت محتوای خود را با یک جامعه خلاق آزمایش کنیم و از همه جا شروع کردیم که مخفیانه Mindseye را توسعه دادیم.
وب سایت VGC همچنان می بیند که آیا این تغییرات به معنای حذف کامل پروژه Everewhere است ، و Mindseye به تنها بستر موجود تبدیل می شود یا در همه جا همچنان در آینده منتشر می شود. هنگامی که VGC برای اولین بار در سال ششم برای اولین بار از استودیوی Rocket Boy بازدید کرد تا در همه جا نگاهی بیندازد (سپس Mindseye) ، به این وب سایت اطلاع داده شد که استودیو دو محصول AAA را همزمان و نه فقط یک. با این حال ، در آن زمان ، Mindseye قرار نبود ابزار تولید محتوای مستقل خود را داشته باشد ، اما قرار بود Mindseye به عنوان محصولی در سکوی همه جا تهیه شود و در صورت خرید ، دارایی های مرتبط با Mindseye برای استفاده در ابزار تولید Arcadia قابل دسترسی باشد. VGC در آن زمان نوشته بود:
ما نمی دانیم چگونه این ادغام را با دو سبک مختلف هنری ایجاد کنیم ، اما اگر این وعده ها محقق شود ، این یک چیز عالی خواهد بود.
بازی Mindseye در تاریخ 6 ژوئن برای PS5 ، Xbox Series X / S و PC منتشر می شود.