در حالی که بسیاری از هواداران هنگام دیدن تریلرهای بازی Resident Evil Requiem ، کابوس ها را ساخته اند ، توسعه دهندگان Capcom دیگر نمی دانند که ترکیبات آنها واقعاً ترسناک است یا خیر. کوشی ناکانشی ، کارگردان بازی ، در مصاحبه ای با IGN توضیح داد که سالها کار در این سریال تا حدی حس ترس را برای سازنده فراهم می کند.

ناکانشی در مصاحبه گفت:
ما بسیاری از این بازی ها را ساخته ایم که دیگر نمی فهمیم که آیا آنها ترسناک هستند مگر اینکه شخص دیگری بازی کند. قبل از نشان دادن نسخه دست نخورده بازی در رویداد بازی های تابستانی و تجربه اولیه در GameScom ، اگر واقعاً ترسناک باشد ، نگرانی کمی در تیم وجود داشت. چون دیگر یکدیگر را نمی شناسیم. این وظیفه روزانه ما ، نان و آب ما است.
این چندان عجیب نیست ، زیرا همین تیم شخصیت های ترسناکی مانند آقای X را در Resident Evil 2 و خانواده بیکر در Resident Evil 7 و احتمالاً حتی طراحی صحنه های صبحانه ایجاد کردند. بنابراین طبیعی است که هیچ چیز برای آنها ترسیده و طبیعی نیست.