به سختی یک سال پیش ، آن روز ، ما شاهد گشت و گذار از کنکورد ، یک تیرانداز چند نفره مبتنی بر چند نفره بودیم ، اما فقط در دو هفته ، سونی کار را در فروشگاه ها جمع آوری کرد و سرورهای خود را کاملاً منقرض کرد.

آنها می گویند که زندگی پیش می رود. اگر به دنبال شواهدی برای اثبات آن هستید ، فقط Concord را تماشا کنید ، شاید بزرگترین شکست در تاریخ پلی استیشن باشد. در سالگرد ترک کنکورد ، ما بررسی خواهیم کرد که چگونه تلاش سونی برای ورود به بازار عناوین همه کاره در اسرع وقت به یک شکست بزرگ تبدیل شده است.
سفر ما از اول سپتامبر شروع می شود در این تاریخ ، کنکورد آزاد شد و مشکلات پیرامون او آغاز شد. در همان روز ، بازی حتی نمی توانست به آمار هزار بازیکن در Steam برسد و در بهترین حالت حدود 5 نفر آنلاین بودند.
چند روز بعد ، در تاریخ اول سپتامبرتعداد بازیکنان از 5 به 5 کاهش یافته است و مشکلات مشکلات مربوط به جستجوی همراهان برای این رقابت منتشر شد. تا سرانجام در تاریخ اول سپتامبرتعداد بازیکنان دوتایی بود. بسیاری از بازیکنان این موضوع را نشانه ای واضح از آینده تاریک این کار دیده اند.
با نزدیک شدن به اواسط سپتامبر ، اوضاع بدتر شد. بنابراین در تاریخ اول سپتامبرپلی استیشن تصمیم گرفت تا کنکورد را در فروشگاه ها جمع کند و هزینه بازی را به خریداران برگرداند در حالی که بازیکنان منتظر بودند تا بازیکنان برای شروع رقابت جدید.
پس از آن ، کسانی که هنوز به بازی دسترسی داشتند ، سعی کردند به موقع جایزه پلاتین را بگیرند ، در حالی که دیگران نسخه های فیزیکی بازی را با پول بیشتری از حد معمول در بازار سیاه فروختند. سرانجام در تاریخ اول سپتامبر سرورهای بازی به طور رسمی غیرفعال شدند و چند روز بعد ، این بازی از کنسول های پلی استیشن حذف شد.
در تاریخ اول سپتامبر شایعات در مورد بازگشت بازی وجود داشت ، زیرا به روزرسانی هایی در سرورهای بخار وجود داشت. اما در تاریخ اول سپتامبر کارگردان استعفا داد و سرانجام در تاریخ 8 نوامبراستودیوی سازنده ، Firewalk ، بسته شد و داستان کنکورد برای همیشه به پایان رسید. با این حال ، اخیراً نام کنکورد به دلیل بازی اولیه Bilde برای مدت کوتاهی به زبان بازگشت.