طبق گزارش های موجود ، هیچ یک از کنسول های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 4 در بازی Delta Solid Metal Gear قادر به ارائه فرکانس تصویر پایدار نیستند. همچنین در رایانه شخصی ، حد دوم 2 از دوم و عدم پشتیبانی از صفحه گسترده ، تجربه بازیکنان را به خود اختصاص داده است.

وب سایت دیجیتال Fundri اخیراً به مشکلات فنی Metal Gear Solid δ: Snake Eater اشاره کرده است. طبق نظرسنجی ها ، هیچ یک از دو نسخه PlayStation 2 و PlayStation 4 Pro قادر به حفظ میزان 1 فریم در ثانیه و نوسان بین 1 فریم در ثانیه و 1 فریم در ثانیه نیست. در حالت کیفیت ، مشکلات مربوط به قاب نشان می دهد که بازیکنان هیچ تجربه روانی ندارند و حتی در صحنه های خاص ، بازی با 2FPS انجام می شود. نکته جالب این است که تجهیزات PlayStation 4 Pro گاهی اوقات پایین تر از نسخه اصلی کار می کند.
ظاهراً مشکلات بازی محدود به کنسول ها نیست. بازیکنان گزارش می دهند که نسخه PC نیز فرکانس تصویر بازی را به 2 فریم در ثانیه محدود کرده است و هیچ حمایتی برای بازی در صفحه گسترده وجود ندارد. این امر بازیکنان ناراضی بسیاری را به وجود آورده است ، زیرا ما به دلیل توسعه این عنوان کلاسیک با موتور Unreal Engine 5 ، مجبور شدیم عملکرد فنی بهتری را در تجهیزات مدرن ببینیم. به نظر می رسد کونامی بهینه سازی بیشتری برای ارائه تجربه فلزی به بازیکنان دارد.
شما می توانید یک فیلم منتشر شده از انتقاد فنی این بازی را تماشا کنید: