بر خلاف بازی های قبلی Call of Duty ، بخش Call of Duty History: Black Ops 7 بازیکنانی را در سطح دشواری های مختلف ارائه نمی دهد. مایلز لسلی ، کارگردان بازی ، می گوید که آنها برای همه بازیکنان سختی مداوم دارند و بازی طراحی شده است. دلیل اصلی چنین رویکردی ، توانایی زندگی در کمپین به عنوان یک تعاونی است.

لسلی در مصاحبه با IGN گفت:
ما این کمپین را طراحی کردیم تا با یک یا چهار بار با گروه ها سازگار شود. شما نمی توانید مانند بازی های قبلی درجه سختی را انتخاب کنید. ما چالش ها را در تجربه بازی در قالب تعاونی و در عین حال یک معنی واحد قرار داده ایم.
کسانی که می خواهند بازی را به روشی منحصر به فرد زندگی کنند ، شما را انجام نداده اند. ما شما را دوست داریم! اما باید بدانید که کمپین Black Ops 7 با تجربه اجتماعی طراحی شده است. ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که بازی سرگرم کننده است و در عین حال یک چالش مضاعف ، یک سه گانه یا حتی چهار چالش را نیز ارائه می دهد.
Call of Duty: Black Ops 7 در 7 نوامبر (6 نوامبر) برای پلی استیشن 2 ، پلی استیشن 2 ، Xbox Series X / S ، Xbox One و PCS منتشر می شود.

