طبق گفته Alex Battaglia از Digital Foundry در توییتر، در طول ارائه توسط Risto Jankkila و Sharman Jagadeesan از Housemarque Studio، Debug Readout استفاده شده است.
این بازی با استفاده از Unreal Engine توسعه یافته است، بنابراین نسخه دیباگ باید برای رایانه شخصی باشد که به خودی خود از نسخه خاص پلتفرم پشتیبانی نمی کند. اما منوی این پخش مجدد به ویژگی های بازی اشاره می کند که مهم هستند. یکی از این ویژگی ها رزولوشن پویا (رزولوشن دینامیک) است که در نسخه پلی استیشن 5 وجود ندارد، همچنین به موس و کیبورد اشاره شده است که می تواند تاییدی بر در حال توسعه بودن این پورت باشد.
راه اندازی Returnal برای این پلتفرم بسیار مهم خواهد بود زیرا این بازی را به اولین پلی استیشن 5 انحصاری برای رایانه شخصی تبدیل می کند. البته با رویکرد اخیر سونی برای انتشار بازی های انحصاری خود بر روی این پلتفرم و موفقیت تجاری عناوین قبلی، بعید نبود که بازی های کنسول نسل نهم این شرکت نیز به این شکل عرضه شوند.