در مصاحبه ای با وب سایت Gameradar ، Nate Fox و Jason Connell ، Ghost of Yotei ، این سؤال در مورد بازی ها مطرح شد تا بتوانند جادوی ایجاد یک دنیای باز واقعی را بازیابی کنند ، و این دو مغز خلاق Legend of Zelda: آنها حلقه آوردند. کانل گفت که آثار “سقف جنسیتی” را تعیین کرده اند و روباه آنها را با کلمه “نفیس و نفیس” توصیف کرده است.

لهجه خاصی در “اکتشاف” در Elden Ring و Breath of the Wild اکنون کار جدید Sacker Punk ، Ghost of Yotei را توسعه داده است. کانل می گوید:
تمام آنچه ما روی آن متمرکز شده ایم این است که مردم را در این جهان نگه داریم و ما واقعاً این نوع طراحی را دوست داریم.
کانل همچنان در مورد فعالیت ها در دنیای بازی و نحوه ارائه محتوا صحبت می کند. او این را توضیح داد.
چیزهایی مانند ژورنال های شلوغ و طولانی همیشه در بازی ها بوده اند ، درست است؟ این لیست های بزرگ از فعالیتهایی که شما باید انجام دهید غرق شده اند. ما برای راه های جدید ارائه اطلاعات به بازیکن رفتیم و می خواستیم همزمان در دسترس باشیم. در هر صورت ، عموم مردم می خواهند بازی را به روش های مختلف زندگی کنند. مهمترین چیز این است که تعادل پیدا کنید و شبح یوتی این کار را انجام می دهد.
Ghost of Yotei در اول اکتبر (1 اکتبر) برای PS5 منتشر می شود