توسعه دهندگان بازی Ghost of Yotei تأیید کرده اند که این عنوان مورد انتظار شامل استنسرها در مکانیسم های گیم پلی خود نخواهد بود. حالت های جنگی یکی از محبوب ترین مکانیسم های Ghost of Tsushima است که عمق و پیچیدگی بیشتری به بازی می بخشد. با این حال ، به نظر می رسد Sucker Punch Studio با هدف اضافه کردن سلاح های جدید برای نگه داشتن این مکانیک در Ghost of Yotei است.

در مصاحبه ای با Ghost of Yotei ، Ghost of Yotei ، مدیر خلاق Yotei ، سیستم جدید از این سیستم جدید صحبت کرده است. فاکس گفت که استودیوی Sucker Punch “از پوشک های بیشتری برای ایجاد احساس بداهه تر در مبارزه استفاده کرده است”. سیستم موقعیت با سلاح ها جایگزین شده است و “این سلاح ها بیش از یک جایگزین کاملاً آشکار هستند”.
فاکس توضیح می دهد که هر سلاح در دنیای Ghost of Yotei استفاده بی نظیری دارد. بازیکنان می توانند با استفاده از Kusarigama با گروه های مختلفی از دشمنان درگیر شوند. علاوه بر این ، مکانیک خلع سلاح نقش اساسی در پاسخ مبارزات دارد. بازیکنان می توانند در شرایطی باشند که سلاح های خود را از دست داده و مجبور به استفاده از سلاح های دشمن برای غلبه بر چالش ها هستند.
گزینه دیگر برای حالت های جنگی در شبح یوتی ، افزودن سلاح گرم است. با این حال ، اینها مؤثرترین سلاح های بازی نیستند. اگر در زمان مناسب مورد استفاده قرار گیرند ، می توانند برای دشمنان و اهداف طولانی مدت “بسیار کشنده” باشند ، اما در عین حال ، نمی توان از آنها به عنوان سلاح استفاده کرد.
Ghost of Yotei در اول اکتبر (1 اکتبر) برای PS5 منتشر می شود