در میان عناوین درخشان دنیای ترس و بقا ، این مجموعه جزیره مرده است که ترکیبی جذاب از مکانیسم های مختلف را برای باز کردن قلب بسیاری از مخاطبان جمع آوری کرده است. یکی از مهمترین نکات این عنوان ، روند توسعه طولانی مدت است که یکی از مدیران پروژه اخیراً دلایل خود را فاش کرده است.

مارتین وین ، رئیس سابق گروه ارتباطات عمیق نقره ، که اخیراً در کنفرانس مطبوعاتی توسعه یافته مورد بحث قرار گرفته است: برایتون برای یک دهه در انتشار Dead Island 2 ، و تشخیص داد که تیم تولیدی و تیم تولیدی که در توسعه پروژه نقش دارند ، عملاً مهمترین دلیل این پروژه هستند.
وی گفت که آنها مجبور بودند مدت طولانی بازی را راه اندازی کنند یا خطر تهیه محصول ضعیفی را که ضربه جبران ناپذیری برای این مجموعه داشت ، بپذیرند. با این حال ، Deep Silver تصمیم معقول تری گرفت و در نتیجه عنوانی محبوب و به یاد ماندنی بود.

هنگامی که ناشر Dead Island 2 نظارت بر پیشرفت خود داشت ، مارتین وین رئیس گروه ارتباطات عمیق نقره بود. Techland ، که به عنوان اصلی ترین توسعه دهنده جزیره مرده شناخته می شود ، در آن زمان ، روند توسعه و تولید Dying Light مسئول انتخاب استودیو (در چندین استودیو) برای پیشبرد پروژه Dead Island 2 بود.
تقریباً یک دهه قبل از انتشار Dead Island 2 ، اولین نمای کلی وی در طول رویداد E3 منتشر شد. مارتین وین می گوید که نقره عمیق از پیش نمایش منتشر شده بسیار راضی بود. با این حال ، برای چند هفته و پس از بررسی دقیق تر و عمیق تر بازی ، این شرکت از عنوان در دست ساخت راضی نبود و علائم روشنی از فروش کم و تخریب حق رای دادن وجود داشت. او در مورد آن گفت.
ما این پروژه را حدود 2 تا 4 هفته بررسی کردیم و همه ما به این نتیجه رسیدیم که بازی در دست ساخت است ، وحشتناک. این بازی هیچ ارتباطی با این جزیره جذاب و سرگرم کننده مرده نداشت. نتیجه اولیه بازخورد بسیار وحشتناکی داشت. بنابراین ما با تیم توسعه چندین جلسه داشتیم و آنها از ما خواستند که خود بازی را توسعه دهیم.

Dead Island 2 قرار بود در سال 2 منتشر شود ، اما پس از چندین بار ، این پروژه بین استودیوهای مختلف انجام شد ، این عنوان بر اساس دنیای زامبی سرانجام توسط استودیوی Dambuster در سال 2 منتشر شد. مارتین وین و تیمش سالها پیش تصمیم قاطع برای حفظ حق رای دادن گرفتند تا بتوانیم یکی از طولانی ترین دوره های توسعه را ببینیم. او معتقد است که تصمیم آنها در آن زمان کاملاً صادق بود.
بعضی اوقات باید تصمیمات سختی بگیرید. از آنجا که در آن زمان ، ما می توانیم به دلیل انتظارات بازیکنان ، یک بازی وحشتناک را منتشر کنیم که باعث می شد فروش خوبی داشته باشد ، اما در نهایت این سریال کاملاً نابود شد. به نظر من ، Deep Silver در آن زمان کار درستی را انجام داد و Dead Island 2 سرانجام به یک موفقیت تجاری بزرگ تبدیل شد. از آنجا که آنها فکر می کردند که باید یک بازی سرگرم کننده و سرگرم کننده را به بازیکنان ارائه دهند.
سرانجام ، Dead Island 2 در 5 سال منتشر شد و موفقیت تجاری بزرگی به همراه آورد. این عنوان با نمایش یک محیط بزرگ در جهان ، ترکیبی جذاب از شخصیت ها و یک موتور منحصر به فرد که خشونت را کاملاً برهنه می کند ، نام خود را در ذهن میلیون ها بازیکن ثبت کرده است.