کن لوین ، خالق بازی های BioShock ، ویژگی های عنوان آینده خود ، یهودا را فاش کرد و تأکید کرد که مانند بازی های سنتی به یک بازی منحصر به فرد ، بازیکن با یک بار به تمام محتوای بازی دسترسی خواهد داشت.

پنج سال از انتشار BioShock Infinite می گذرد و طبق گیم پلی ، جودا با یک سیستم تیراندازی و قدرت های ابتدایی در دنیای موازی عجیب و غریب قول می دهد که یک مجموعه معنوی جدید توسط Bioshock Games را به بازیکنان می دهد. اکنون لوین اخیراً تأیید کرده است که بازی جدید او واقعاً بازی های سنتی را احساس خواهد کرد زیرا برخلاف روندهای مشترک ، روی خدمات زنده یا محتوای آنلاین تمرکز نمی کند. این عنوان بر “حساب های تاریخ و انتقال بازیکن به دنیای بازی” متمرکز شده است.
در مصاحبه با وب سایت Nightdive ، لوین گفت:
من با بازی های بازی منحصر به فرد بزرگ شدم. من در دوره ای بزرگ شدم که هیچ نسل درآمد وجود نداشت. منظور من این نیست که این روش ها خوب یا بد هستند. این بحث من نیست. من فقط می دانم چه نوع بازی هایی را دوست دارم انجام دهم و به همین دلیل است که ما تاکنون هیچ عنوانی را کسب نکرده ایم … جودا یک بازی بسیار قدیمی است.
شما این بازی را خریداری می کنید و همه چیز را می گیرید. هیچ قسمت آنلاین وجود ندارد. هیچ سرویس زنده ای وجود ندارد زیرا همه چیز در خدمت است تا داستان را بیان کند و بازیکن را به دنیای دیگری منتقل کند.
ما بسیار خوش شانس هستیم این به معنای انتقاد از سایر توسعه دهندگان نیست زیرا می دانید ساخت بازی ها گران است. ما خوش شانس هستیم که در شرکتی کار کنیم که به اندازه کافی به ما اعتماد داشته باشد و می گوید: “خوب ، شما مدتهاست که روی این پروژه کار می کنید ، منطقی است و ما قصد نداریم شما را تحت فشار قرار دهیم.”
تاکنون تاریخ انتشار دقیق یهودا به اشتراک گذاشته نشده است.