در Ghost of Yotei ، آخرین استودیوی Sucker Punch ، بازیکنان داستان بازی را دنبال می کنند. در این بازی ، شما ترکیبی از سفر زمانی ، مبارزات سنگین و یک سیستم روایی رایگان در انتظار شما است.

نمایش اخیر Ghost of Yotei ماهیت آزادی بیشتر در دنیای بازی را برجسته کرد. دنیای بازی به عنوان پیش زمینه ماموریت ATSU ، شخصیت اصلی ، انتقام گرفتن است. توسعه دهنده بازی ، Sucker Punch ، تأکید کرد که این بازی نه تنها در جنگ بلکه در ریتم جهانی خود از همه سبک های گیم پلی مراقبت می کند. جیسون کانل و نیت فاکس ، به عنوان توسعه دهنده وضعیت بازی ، گفتند:
Ghost of Yotei شما را مجبور به انجام کاری نخواهد کرد. این بازی بیشتر بر آزادی بازیکنان نسبت به سایر عناوین مکنده پانچ تمرکز دارد.
این با معرفی چندین سیستم مختلف به بازی همراه بود. استودیو تأکید کرد که خاکبرداری ، روایت ، مبارزه و پیشرفت همه به همان اندازه مهم هستند. این نمایشنامه با صحنه هایی آغاز شد که گذشته ATSU را بیان می کند. این تنها یک مکانیسم ساختگی است ، اما بازیکنان نمی توانند با فشار دادن یک دکمه قبل از قتل خانواده خود ، زندگی و محیط ATSU را آزمایش و کشف کنند. در این حالت ، چشم انداز اطراف تغییر می کند و به نظر می رسد بسیاری از دنیاهای مخفی در قلب این دنیای عظیم پنهان شده اند.
با کاوش ، شما با یک سیستم سرنخ هایی که به عنوان یک ساختار برای پیشبرد تاریخ عمل می کند ، ملاقات می کنید. جمع آوری اطلاعات از روشهای مختلف ، مانند سؤال از دشمنان ، کارتهای جدیدی را کشف می کند که نکات مهم ، مأموریت ها و اهداف دیگر را به عنوان یک تصویر در منو نشان می دهد. شما می توانید دشمنان را برای قیمت تعقیب کنید ، محراب را که مهارت های جدیدی را منتشر می کند ، پیدا کنید و کارت هایی را که قسمت های مفقود شده کارت را تکمیل می کند ، ملاقات کنید. گفت کانل در این رابطه.
ما معتقدیم که بهترین راه برای بازی ، داشتن یک هدف برای خود و لذت بردن از منظره و مناظر در راه است.

نکته مهم دیگر برای نشان دادن این بود که اسب شما با اردوگاه های شبانه شما خواهد بود. این اردوگاه ها جایی هستند که می توانید با شخصیت های مهم و متحدین جدید آشپزی و ملاقات کنید. این افراد می توانند تجهیزات یا ظرفیت شما را بهبود بخشند. Sucker Punch Studio در این رابطه گفت:
مدیریت به روزرسانی ، منابع و زمان خرید آنها می تواند در یک بازی بزرگ جهانی دشوار باشد. در اردوگاه ها ، اعضای گروه با شما ملاقات می کنند و پیشرفت ها و مقالات منحصر به فردی را ارائه می دهند. این به شما کمک می کند همیشه فرصت های کافی برای آماده سازی برای مأموریت های جدید داشته باشید. لازم نیست اکتشاف را ترک کنید ، بازی به شما می رسد.
این مبارزه همچنین ترکیبی از سبک سامورایی و شینوبی است و اطلاعات در این بخش منتشر شده است. ATSU می تواند از Katana ، Lance ، Swords Twin ، Kosaria یا Udachi کانال استفاده کند. علاوه بر این ، شما مجموعه ای از سلاح های بلند مدت مانند تیراندازی با کمان ، تفنگ ، کونا و پودر کور را دارید. این سلاح ها جایگزین حالت های مختلف کاتانا در شبح Tsushima می شوند. به عنوان مثال ، اوداچی بهترین گزینه برای دشمنان بزرگ و سنگین است. دشمنان همچنین می توانند سلاح های خود را تغییر دهند. در یکی از صحنه ها ، یک سامورایی لنس لنس را دریافت می کند که بهترین راه برای مدیریت شمشیرهای دوقلوی ATSU است. آتسو به دلیل ضربات سنگین می تواند بازوهای خود را پرتاب کند ، اما او همچنین می تواند دشمن را خلع سلاح کند. همانطور که انتظار می رفت ، این سیستم بسیار زیبا و امیدوار کننده است.
شبح یوتی در تاریخ اول اکتبر منتشر شده برای پلی استیشن 2.