هیدکی کامایا تأیید کرد که بدون موفقیت شیطان May Cry 3 و Devil May Cry 4 ، هرگز Bayonetta ساخته نشده است. او از رقابت با Eitso انگیزه داشت و راه خود را پیدا کرد.

عواملی که یک بازی ویدیویی برجسته ایجاد می کنند چیست؟ این سوالی است که سالها مطرح شده است و یافتن جواب آن آسان نیست. حتی اگر یک تیم با استعداد و با انگیزه داشته باشید ، اگر مدیران ارشد ناشر اصلی اجازه بینایی شما را نداشته باشند ، هیچ فرصتی برای دستیابی به آن وجود نخواهد داشت. بعضی اوقات شما فقط یک ایده جسورانه و بدون ضمانت موفقیت دارید. دنبال می شود یا شکست می خورد. Hidaki Kamia همواره خطر ساخت بازی را به خود جلب کرده است و این روح به طور غیر ارادی منجر به ایجاد یکی از حق رای دادن های مورد علاقه خود شده است.
در طی یک جلسه سؤال و پاسخ های ویژه در کانال یوتیوب خود ، کامیا از هاید آکی اتسونو صحبت کرد. هرکسی که در زمان حضور کامیا در کپکام با او کار کرده بود ، مسئول مجموعه شیطان می Cry بود. ایتونو نسخه دوم این سریال را رهبری کرد. اما عنوان شکست خورد. بنابراین وقتی کار در نسخه سوم شروع شد ، او برای مشورت به کامیا رفت. گفت کامیا
از آنجا که من کارگردان نبودم ، می توانستم بدون مسئولیت منظور خود را بگویم. جمله Etsono در ذهن من است … او به من گفت: “این فقط یک کامیا است که می تواند این کار را انجام دهد. اگر همین کار را انجام دهیم ، طرفداران عصبانی خواهند شد.”
کامیا توضیح داد که او تا حدودی مردد و محتاط است. زیرا نسخه سوم نمی خواست به عنوان نسخه دوم شکست بخورد. با این حال ، نتیجه برعکس بود: نسخه سوم به یکی از بهترین بازی های اکشن تبدیل شده است که باعث شده کامیا با انگیزه تر و شجاعت بیشتری برای انجام بازی های بعدی خود. وی افزود.
وقتی آن را دیدم ، به خودم گفتم: “وای عنوان عالی است.” این واقعاً به من انگیزه داد. با خودم گفتم: “من نمی توانم پشت آن باشم.” این باعث می شود شعله های داخلی رقابت داخلی من باشد. اگر او Devil May Cry 3 و Devil May Cry 4 را خلق نکرده بود ، او هرگز Bayonetta نبود.
طنز برای کسانی که این دو بازی را می شناسند کاملاً واضح است. بسیاری از بازیکنان بر این باورند که دانته و بیونته در ابعاد خاصی قرار دارند ، شخصیت دیگری را منعکس می کنند ، که این دو مجموعه را به سبک ، هویت و لحن تجربه کرده است.
Bayonetta سپس سه نسخه موفق را به دست آورد تا اینکه کامیا استودیوی خود را ترک کرد. او پیش از این اعلام کرده بود که ایده هایی برای ادامه مجموعه دارد. حال ما باید ببینیم که آیا یک “رویداد” شبیه به آنچه در گذشته اتفاق افتاده است می تواند دوباره به او الهام بخش باشد تا یک اثر جدید ایجاد کند.