مدیر استودیوی لاریان و مدیر بازی Baldur’s Gate 3 با دفاع از بازی های با کیفیت ، اعلام کرد که بازی ها نیازی به موفقیت برای موفقیت ندارند. آنها فقط باید واقعاً خوب باشند ، همانطور که گیت 3 بالدور نشان می دهد.

سوین وینک ، مدیر عامل توسعه دهنده بازی Baldur’s Gate 3 ، به بحث های فعلی در مورد مرگ قیمت های منحصر به فرد و بازی پاسخ داد و اصرار داشت که بازی ها نیازی به آزاد بودن ندارند. فقط ببینید و موفق شوید.
وینک در شبکه اجتماعی X نوشت:
هر ساله وقت آن است که بگوییم بازی های منحصر به فرد مرده اند. تخیل خود را متوقف کنید. آنها مرده نیستند. آنها فقط باید خوب باشند.
او همچنین به طور ضمنی از مدل های پرداخت شده رایگان انتقاد کرد و از ارزش بازی های با کیفیت دفاع کرد.
Baldur’s Gate 3 ، که در تابستان 5 منتشر شده است ، با رکورد بیش از 6000 بازیکن همزمان با یک مدل گرا به سمت خدمات یا خدمات ، موفقیت بی سابقه ای کسب کرده است.
به گفته وینکه ، مشکل اصلی این نیست که مردم حاضر به پرداخت آن نیستند ، بلکه مشکل کیفیت پایین بسیاری از بازی های پولی است. وی افزود:
اگر یک بازی واقعاً خوب باشد ، مردم آن را پرداخت می کنند. بازی ها ضعیف هستند که ارزش آن را ندارند ، نه کل صنعت.
موفقیت دروازه لاریان و بالدور 3 نمونه بارز این واقعیت است که بازی های با کیفیت بالا “به ویژه تاریخ متمرکز بر تاریخ” هنوز می توانند در بازار فعلی بدرخشند و نیازی به رایگان یا خدمات ندارند.