متیو کارچ ، مدیرعامل Saber Interactive ، هزینه بالا و عدم وجود یک مسیر توسعه مناسب مانند دلایل عدم موفقیت در ردیف Saints Row را در نظر می گیرد.

وی در مصاحبه ای با وب سایت فایل بازی گفت:
سازندگان نمی دانستند که چه کاری انجام می دهند و راه خوبی وجود ندارد. آیا سوالی است که نسخه بعدی را پس از این فاجعه تأمین می کند؟
منتشر شده در 2 اوت آگوست ، شروع مجدد Row Saints Row برای اولین بار در هفته اول جدول عناوین فیزیکی انگلیس طبقه بندی شد و فروش آن پنج برابر بیشتر از اسپین های هرج و مرج بود.
یکی از اعضای استودیوی Volition بعداً اعلام کرد که این بازی 1.5 میلیون نسخه به فروش رسانده و کمترین فروش را در این سریال داشته است. با این حال ، با توجه به بودجه 5 میلیون دلار ، فروش 1.5 میلیون نسخه از بازی مانع از قدرت و بسته شدن اراده نمی شود.
کارچ می گوید:
در دنیای ایده آل ، خوب است که همه شغلی داشته باشند. اما بازی هایی با بودجه 2 رقمی دارای درآمد 2 رقمی هستند که چالش های جدی را به همراه دارد. این شرکت باید به بلوغ برسد ، و اگر نه ، تمام فعالیت ها دچار مشکل خواهند شد و متأسفانه به معنای اخراج و تنظیم بیشتر است.
پس از شکست راه اندازی مجدد The Saints Row ، KISS پس از سی سال فعالیت ، از بسته شدن استودیوی Volition خبر داد. Deep Silver ، ویراستار بازی ، در آن زمان اعلام کرد که با وجود بسته شدن استودیوی توسعه دهنده ، این سریال و سری Faction Red به زندگی خود ادامه خواهند داد.
سرنوشت مبلمان ردیف مقدس اکنون در دست Plaion است ، یکی از شرکتهای تابعه گروه آغوش. با توجه به عملکردهای فاجعه بار آخرین نسخه ، باید صبر کنیم و ببینیم که آیا در آینده یک بازی جدید خواهیم دید.
